Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@10:29:17 GMT

خبر خوش برای استقلالی ها رسید

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۸۵۱۴

خبر خوش برای استقلالی ها رسید

چمن طبیعی مجموعه ورزشی انقلاب آماده شده و آبی ها می توانند تمرینات شان را به این زمین منتقل کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب از سال گذشته در اختیار اعضای تیم استقلال بود و تمرینات این تیم در این زمین برگزار می شد. در فصل زمستان اما چمن زمین انقلاب دچار سرمازدگی و مشکل شد و به همین خاطر تمرینات استقلال به زمین تهرانسر منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی ها حتی در مقطعی با مشکل نداشتن زمین تمرین هم مواجه بودند و مجبور شدند در کمپ تیم های ملی یا در زمین های دیگر تمرینات شان را برگزار کنند.

حالا اما زمین انقلاب با رسیدن فصل بهار و رسیدگی های انجام شده در شرایط مطلوبی قرار گرفته است.

صبح امروز احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلا‌‌‌ل به همراه ناصر فریادشیران مدیر آکادمی باشگاه از این زمین چمن بازدید کردند و شرایط خوبش را دیدند. از این رو با توجه به بالا بودن هزینه اجاره زمین تهرانسر احتمال دارد طی روزهای آینده تمرینات استقلال به مجموعه ورزشی انقلاب که به نوعی زمین تمرین اصلی این تیم است منتقل شود.

در این خصوص فرهاد مجیدی سرمربی استقلال باید نظر نهایی اش را اعلام کند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی سرمربی استقلال استقلال سرمربی استقلال فرهاد مجیدی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران مهدی طارمی تراکتورسازی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور

به گزارش ورزش سه، تقابل استقلال و تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران یکی از مهمترین نبرد های این فصل خواهد بود و شاگردان حمید مطهری با توجه به نزدیک شدن ملوان به رتبه آنها در جدول، سعی دارند تا بتوانند با پیروزی برابر آبی پوشان، وضعیت خوب جدولیشان را مدیریت کنند. 

یکی از مهمترین نکته های این دیدار، این است که استقلال در خط دفاعی اگر چه عملکرد خوبی داشته اما شاگردان نکونام طبق آمار در 15 دقیقه آخر بسیار ضعیف نشان داده‌اند و حتی در آخرین بازی آنها برابر شمس آذر قزوین، شرایط به گونه‌ای بود که آنها پیروزی 3 بر صفر خودشان را در آستانه از دست رفتن می‌دیدیند. آبی پوشان 5 گل از 14 گل خورده این فصل را در یک ربع پایانی بازی دریافت کرده‌اند و این امار در خط حمله تراکتور کاملا برعکس است.

تی تی های تبریزی 32 گل در کل لیگ بیست و سوم به ثمر رسانده‌اند و این در حالی است که 14 گل تراکتور (نزدیک به نیمی از گل‌ها) از دقیقه 76 به بعد به ثمر رسیده که نشان می‌دهد خط آتش این تیم در دقایق پایانی با انرژی بیشتری حمله می‌کند که برای تیم نکونام در این بازی می‌تواند دردسرساز باشد.

دیگر خبرها

  • استوری تند یک استقلالی در حمایت از علی خطیر
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • استقلال متعلق به تهران است اسمش تغییر کند به مردم برمی‌خورد/ لابد مسابقات را هم به بندر ماهشهر منتقل می‌کنند!
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)