Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - تفاهم‌نامه تامین مسکن و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران کشور و استان کردستان منعقد و امضا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج ، سعید اوحدی ظهر امروز در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و امضاء تفاهم‌نامه تامین مسکن و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران که در استانداری کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: کردستان اولین سفر استانی بنده در سال جدید بوده است و امیدواریم بتوانیم در این سفر خدماتی را به استان کردستان ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از بسترهای نشان دادن راه رسیدن به خداوند شهدا و شهادت هستند.

رئیس بنیاد شهید کشور با بیان اینکه امیدواریم باتمام وجود قدردان شهدا و راه آنها باشیم، تصریح کرد: شهدا به اندازه‌ای گران‌بها شدند که کسی توان خرید آنها را نداشت و فقط خود خداوند بود که جان آن‌ها را گرفت.

وی بیان کرد: نجابت در کنار عزت و شجاعت ویژگی منحصر به فرد مردم استان کردستان است.

خبرهای خوش رئیس بنیاد شهید/ ایجاد اشتغال، استخدام فرزندان شهدا و ساخت مسکن در سال 1400رئیس بنیاد شهید:‌ همه فرزندان جامعه ایثارگری استخدام می‌شوند / آزمون ‌بعد از ماه ‌رمضان ‌برگزار خواهد شد‌

اوحدی خاطرنشان کرد:باید به تعداد 5هزار و 504شهید استان کردستان کتاب تاریخ نگاشته شود.

وی ادامه داد: اگر در دوران دفاع مقدس  هیچ‌گونه سپر دفاعی نداشتیم امروز قضیه فرق کرده و ما به برکت خون شهدا و با قدرت از کشورمان دفاع می‌کنیم.

رئیس بنیاد شهید کشور اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم در راه تولید و اشتغال در کشور و استان کردستان هم پشتیبانی کنیم و هم مانع‌زدایی.

در پایان این جلسه دو تفاهم‌نامه اشتغال‌زایی و تامین مسکن خانواده ایثارگران منعقد شد.

انتهای پیام/487/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کردستان بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی

همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی و با حضور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران شهر‌های جدید ایران ۵۹ قطعه زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد.

 در این مراسم که در فرهنگسرای هشت بهشت شهر جدید سهند برگزار شد به صورت نمادین چند فقره از قرارداد‌های واگذاری قطعات مسکونی در این شهر اهدا شد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در آیین واگذاری این زمین‌ها گفت: در این مرحله به ۱۷۷ ایثارگر مشمول ماده ۷ قانون جامع خدمات رسانی مسکن زمین واگذار شد و طبق توافقی که با شرکت عمران شهر جدید سهند صورت گرفته پس از انجام فرآیند اداری در مراحل آتی ۴۲۳ نفر از ایثارگران واجد شرایط نیز صاحب زمین برای ساخت مسکن خواهند شد.
 
 سلمانی افزود: به غیر از این توافق که حاصل یک اقدام ابتکاری در سطح استان بود مصوبه پنجمین جلسه کارگروه مسکن ایثارگران در تاریخ بیست و دوم آبان ۱۴۰۲ با امضای معاون محترم رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرعامل وقت شرکت مادر تخصصی عمران شهر‌های جدید ایران مقرر داشته که در اجرایی شدن مفاد ماده ۷ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شرکت عمران شهر جدید سهند زمین مسکونی ۷ هزار نفر از ایثارگران واجد شرایطِ آذربایجان شرقی را واگذار کند که بنیاد شهید استان پیگیر تحقق این مصوبه در اسرع وقت است.
 
وی یادآوری کرد: حدود ۲۵۰۰ ایثارگر ساکن در آذربایجان شرقی در اولویت نخست واگذاری مسکن قرار دارند و بیش از ۵۵۰۰ ایثارگر استان در اولویت‌های بعدی واگذاری مسکن در آذربایجان شرقی هستند.
 
وی یادآوری کرد: در سنوات گذشته مجموعاً نزدیک به ۵۰۰ نفر از ایثارگران مشمول ماده ۷ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در آذربایجان شرقی صاحب مسکن شدند و امیدواریم با همکاری مناسب ادارات و مجموعه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان تامین مسکن همه ایثارگران واجد شرایط استان تحقق یابد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی افزود: قانون تکلیف تامین زمین برای مسکن جامعه ایثارگران را بر عهده وزارت راه و شهرسازی قرار داده است و بنیاد شهید تحقق این تکلیف قانونی را با جدیت دنبال می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست