Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@17:32:49 GMT

احداث ۷۴۴ واحد مسکن برکت در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۸۶۰۹

احداث ۷۴۴ واحد مسکن برکت در زنجان

ایسنا/زنجان در برنامه گزارش عملیات اجرایی پروژه ۷۴۴ واحدی برکت طرح اقدام ملی مسکن، از احداث ۷۴۴ واحد مسکن برکت برای اقشار کم‌درآمد در زنجان خبر داده شد.

آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز (۱۷ فروردین‌ماه) در برنامه گزارش عملیات اجرایی پروژه ۷۴۴ واحدی برکت طرح اقدام ملی مسکن که از طریق ارتباط ویدئوکنفرانسی با وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: تلاش‌های همه کسانی که برای محرمیت‌زدایی و تامین مسکن نیازمندان فعالیت می‌کنند، قابل ستایش است و ستاد اجرایی فرمان امام جزو نخستین نهادهایی است که در کمک‌های مومنانه و محرومیت‌زدایی از مناطق محروم به فرمان امام‌المسلمین لبیک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان حوزه‌های دانش‌بنیان را از دیگر خدمات ارزشمند ستاد اجرایی فرمان امام خواند و افزود: این ستاد در ارتباط با مقابله با مهمان ناخوانده و منحوس ویروس کرونا نیز قدم‌های بلندی برداشته است.

مدیر فنی شرکت توسعه‌گران عمران ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) نیز در ادامه این برنامه تصریح کرد: پروژه برکت یکی از طرح‌های ممتاز و پیشرو در میان پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان است و نیازهای انباشته دوره‌های قبل برای تامین مسکن محرومان را جبران کرده است.

صادقی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام، زمین هفت هکتاری را در اختیار طرح اقدام ملی قرار داده است، عنوان کرد: این پروژه ۷۴۴ واحدی در بلوک‌های مستقل هشت واحدی تعریف شده است که ۲۴۰ واحد آن شهریورماه و نیمی از واحدها نیز تا پایان امسال به متقاضیان تحویل داده می‌شود و مابقی در نیمه نخست سال آینده تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال شاهد بهره‌برداری مسکن برکت در نقاط مختلف کشور هستیم، تصریح کرد: استان زنجان نیز از سایر مناطق عقب نخواهد ماند اما پیمان‌کاران در تهیه مصالح ساختمانی با مشکلاتی مواجه هستند و برای تامین فولاد و سیمان نیاز به حمایت دارند و برای اینکه قیمت تمام‌شده مسکن‌ بالا نرود باید دستگاه‌های اجرایی کمک کنند.

این مسئول ادامه داد: افزایش تسهیلات بانکی و کاهش نرخ سود نیز کمک خواهد کرد تا با تامین مالی پروژه، شاهد رونق تولید و رفع موانع صنعت ساختمان باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان استانی اقتصادی طرح اقدام ملی مسکن بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام طرح اقدام ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۸۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان

استاندار لرستان از نبود اعتبار ۲۵۰میلیارد تومانی برای احداث ساختمان جدید استانداری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عملیات اجرایی ساختمان جدید استانداری لرستان در زمینی به‌مساحت 32هزار مترمربع در 22شهریور 1394 آغاز شد و این پروژه در سال 1399 با پیشرفت فیزیکی 70درصدی متوقف شد.

عدم تأمین منابع مالی و عدم استفاده از منابع استانی به‌عنوان دلایل توقف ساختمان جدید استانداری لرستان در سال‌های اخیر مطرح بوده‌است.

مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد

ابوطالب شفقت، صبح امروز، در بازدید از ساختمان در دست احداث استانداری لرستان، گفت: این پروژه به‌علت نبود منابع مالی تاکنون نیمه‌تمام مانده‌است.

او با بیان اینکه احداث ساختمان جدید استانداری لرستان به 250میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اضافه کرد: مهلت زمانی حدود پنج ماهه را برای شناسایی پیمانکار و استقرار معاون عمرانی برای پیشبرد امور اجرایی این پروژه تعیین می‌کنیم.

استاندار لرستان تأکید کرد: ساختمان جدید استانداری به تغییراتی در معماری نیاز دارد تا بتوانیم این پروژه را به‌خوبی بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان