Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت گفت: در طرح تشدید بازرسی‌های بهداشتی نوروزی که از ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ادامه داشت در مجموع ۷۲۵ هزار و ۲۸۱ بازرسی انجام شد.

به گزارش ایمنا، حمید انصاری اظهار کرد: کل موارد متخلف از ماده ۱۳ و پروتکل‌ها که در این مدت به مراجع قضائی معرفی شده اند ۲۱ هزار و ۷۸۶ مورد و کل موارد متخلف بهداشتی که منجر به تعطیلی موقت شده نیز ۵ هزار و ۱۷۷ مورد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مدت از ۸ هزار و ۴۸ مرکز اقامتی بازرسی انجام شد و ۲۵۸ مرکز متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند که منجر به تعطیلی ۶۳ مرکز اقامتی شد.

مدیر روابط عمومی معاونت بهداشتی وزارت بهداشت همچنین از ۶ هزار و ۱۶۰ مورد بازرسی از پایانه‌های مسافربری در این طرح خبر داد و گفت: ۱۱۱ پایانه به مراجع قضائی معرفی و ۱۷ پایانه نیز تعطیل شدند.

انصاری در پایان اعلام کرد: در طرح تشدید بازرسی‌های بهداشتی نوروز ۱۴۰۰ سنجش با تجهیزات پرتابل ۲۷۶ هزار و ۷۹۷ مورد بوده است که ۱۳۳ هزار و ۲۹ مورد به صورت خودکنترلی انجام شده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 485213

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نوروز بازرسی بازرسی بهداشتی مرجع قضائی رعایت پروتکل های بهداشتی طرح فاصله گذاری اجتماعی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان

 روح الله شکری سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت:۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل استفاده در آبادان با اجرای طرح ضربتی بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی به منظور کنترل و نظارت وضعیت بهداشتی این مراکز کشف و توقیف شد.

او این اقلام کشف و توقیف شده را شامل انواع مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، لبنیات و چیپس اعلام کرد.

به گفته این مسئول شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی به صورت ۲۴ ساعته می‎‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند تا بدون اغماض با متخلفان بهداشتی برخورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی