Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی راضی جلالی مدیر دفتر گسترش شعر و ادبیات موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان درباره تجمیع اساسنامه‌های جوایز ادبی گفت: پیش از تعطیلات عید تجمیع اساسنامه‌های جوایز ادبی را برای معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کردیم و هم اکنون بررسی‌های حقوقی آن در این معاونت بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانیم

جزئیات برگزاری جایزه ادبی پروین اعتصامی/گسترش برنامه‌های حوزه ادبیات با اتکا به ظرفیت‌های فضای مجازی

وی افزود: پس از اینکه پیشنهاد تجمیع اساسنامه‌های جوایز ادبی به تایید معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسید برای تصویب به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال می‌شود. هنوز این پیشنهاد از وزارتخانه خارج نشده است، چون به نظر می‌رسد به اصلاح‌هایی نیاز دارد.

مدیردفتر گسترش شعر و ادبیات موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ادامه داد: قطعا پیشنهاد‌های ما در معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ارسال به شورای عالی انقلاب فرهنگی یکی دوبار اصلاح و بررسی می‌شود برای اینکه از نظر حقوقی مشکلی نداشته باشد. تا آخر ماه جاری باید پیشنهاد تجمیع اساسنامه جوایز ادبی تعیین تکلیف شود.

راضی جلالی بیان کرد: کار‌های دفتر گسترش شعر و ادبیات موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران انجام می‌شود. اگر پیشنهاد تجمیع اساسنامه جوایز ادبی اصلاح شود و فرصت برای اجرای آن وجود داشته باشد، جوایز ادبی را با شیوه اصلاح شده برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران معاونت فرهنگی وزارت ارشاد جوایز ادبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق گفت: صنعت برق بیش از ٤٢ میلیون مشترک دارد که از این تعداد ٣٢ میلیون مشترک خانگی و تجاری هستند و با مصرف بهینه برق می‌توانند به کاهش ناترازی کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح سراسری «باانرژی» از ابتدای خرداد تا پایان شهریور اجرا می‌شود، افزود: مشترکان تجاری و خانگی می‌توانند با کاهش مصرف برق به صورت هفتگی طی ٢١ هفته اجرای این پویش، امتیاز دریافت کرده و از جوایز متعدد و ارزنده پیش بینی شده در این پویش بهره‌مند شوند.

مدیرعامل توانیر اضافه کرد: همچنین به مشترکان خانگی و تجاری که ١٥ درصد مصرف برق خود را کاهش دهند، جوایز نفیسی مانند خودرو به صورت قرعه‌کشی اهدا خواهد شد.

رجبی مشهدی با بیان اینکه سال گذشته ٤٠ درصد از مشترکان خانگی در طرح کاهش مصرف برق مشارکت کردند، تصریح کرد: امسال با توجه به افزایش طرح‌های تشویقی، پیش‌بینی می‌شود تعداد بیشتری از مشترکان به این طرح بپیوندند و با استقبال مردم از پویش با انرژی، ناترازی در صنعت برق به حداقل ممکن برسد.

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: برنامه‌ریزی شده است تا در دوره گرم سال صادرات برق را در حداقل ممکن نگه داشته و واردات را به حداکثر برسانیم که این موضوع با توجه با شرایط آب و هوایی کشور پیش خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • بحران ادبیات داریم
  • «کلیله و دمنه» در کانون توجه نمایشگاه کتاب ابوظبی
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • مرکز رصد فرهنگی کشور: ۶۵ درصد از مردم در خانه دیوان حافظ دارند
  • نصری: اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!
  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش