Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@14:31:28 GMT

آغاز فروش اینترنتی کتاب‌های درسی از ۲۲ فروردین

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۸۸۳۰

آغاز فروش اینترنتی کتاب‌های درسی از ۲۲ فروردین

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: فروش اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده از ۲۲ فروردین آغاز می‌شود.

محمد علوی تبار در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما، اظهارداشت: دانش‌آموزان همه پایه‌های تحصیلی به جز پایه‌های اول، هفتم و دهم، از ۲۲ فروردین می‌توانند با مراجعه به سامانه IRTEXTBOOK.IR و درج کد ملی و شماره سریال شناسنامه، کتاب‌های درسی سال آینده خود را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علوی تبار با بیان اینکه فروش اینترنتی کتاب‌های پایه‌های اول، هفتم و دهم از ۶ تیر آغاز می‌شود، افزود: فروش کتاب‌های پایه‌های اول، هفتم و دهم تا ۱۶ شهریور ادامه دارد، اما دانش‌آموزان سایر پایه‌های تحصیلی تا ۲۲ خرداد برای خرید کتاب درسی فرصت دارند.

وی از دانش‌آموزان خواست در بازه زمانی اعلام شده به خرید کتاب‌های درسی خود اقدام کنند در غیر این صورت سال تحصیلی آینده بدون کتاب درسی خواهند ماند.

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تصریح کرد: کتاب‌های درسی برای دانش‌آموزانی که با تاخیر ثبت‌نام کنند چاپ نمی‌شود و این دسته از دانش‌آموزان با مشکل تهیه کتاب درسی مواجه خواهند شد.

علوی‌تبار گفت: دانش‌آموزانی که بعد از خرید کتاب‌های درسی ناچار به جابجایی و تغییر مدرسه خود می‌شوند می‌توانند از ۱۲ تیر وارد سامانه شوند و مدرسه جدید خود را اعلام کنند.

وی ادامه داد: قیمت کتاب‌های امسال نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش دارد و خرید کتاب‌ها فقط از درگاه بانکی سامانه انجام خواهد شد.

به گفته معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، قیمت کتاب‌های مقطع ابتدایی حداکثر ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان، دوره اول متوسطه حداکثر ۶۴ هزار و ۵۰۰ تومان و متوسطه دوم برای رشته ریاضی حداکثر ۸۸ هزار و ۷۰۰ تومان و رشته تجربی حداکثر ۸۴ هزار و ۲۰۰ تومان خواهد بود.

علوی‌تبار افزود: امسال به همراه کتاب‌های درسی لوح فشرده‌ای توزیع نخواهد شد و کتاب‌های دانش‌آموزان مناطق محروم به صورت نیم بها و یا رایگان خواهد

لینک کوتاه: asriran.com/003GPG

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کتاب های درسی دانش آموزان علوی تبار خرید کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون آموزشی آموزش و پرورش آران و بیدگل، ۵۱ درصد از دانش آموزان این شهرستان را مشغول به تحصیل در رشته‌های فنی وحرفه‌ای دانست وگفت: این نمایشگاه به منظور آماده‌سازی دانش‌آموزان برای انتخاب آگاهانه رشته تحصیلی در دوره متوسطه دوم بر اساس استعداد، توانایی، علاقه و نیاز‌های جامعه و آشناسازی آنان با رشته‌های تحصیلی و مشاغل راه اندازی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مرتضی جمشیدی افزود: این رویداد در قالب ۱۴ غرفه دستاورد‌های هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و در رشته‌های فتو گرافیک، خیاطی، معماری و حسابداری و کامپیوتررا روایت می‌کند.
این نمایشگاه تا فردا از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ در محل هنرستان امام خامنه‌ای برای بازدید دانش آموزان دایر است.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل