Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-03@11:30:18 GMT

کرونا در کشور/ فوت ۱۷۴ نفر و شناسایی ۱۷۴۳۰ بیمار جدید

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۹۰۰۵

کرونا در کشور/ فوت ۱۷۴ نفر و شناسایی ۱۷۴۳۰ بیمار جدید

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۱۷۴ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به وضعیت شیوع کرونا و مبتلایان در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۷ هزار و ۴۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۳۶۹ نفر از آنها بستری شدند و  مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۹۶۳ هزار و ۳۹۴ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادمه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۳ هزار و ۵۰۶ نفر رسید و خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۶۶۷ هزار و  ۷۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری افزود: چهار هزار و ۱۳۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و  تا کنون ۱۳ میلیون و ۲۵۶ هزار و ۸۲۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی گفت: در حال حاضر ۸۸ شهرستان قرمز و ۱۳۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است و  همچنین ۱۹۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: درخواست حریرچی برای تعطیلی مشاغل در تهران/ جزییات محدودیت‌های کرونایی در شهرهای قرمز جادوی سیاه کرونا با آسان گیری تمام نمی‌شود همه چیز درباره ۳ واکسن کرونا که در ایران مجوز مصرف اضطراری گرفتند تعطیلی دوباره اصناف در کرج/ برگزاری عروسی و عزا ممنوع شد پیشنهاد قرنطینه ۱۰ روزه تهران به ستاد کرونا/ برگزاری آزمون‌های حضوری در شهر‌های قرمز ممنوع است لینک کوتاه: asriran.com/003GPI

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز بارندگی شدید؛ افزایش شدت بارندگی در تهران + فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اصغری کارشناس هواشناسی، گفت: امروز بارندگی‌ها در هرمزگان شدید است. در بوشهر احتمال سیل و آب گرفتگی وجود دارد و در کهگیلویه و بویراحمد هشدار قرمز صادر شده است.

اصغری تاکید کرد: نگرانی در خصوص بارش‌های سنگین در استان‌های جنوبی و غربی کشور همچنان وجود دارد و احتمال سیلاب و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد؛ همچنین عشایر از صعود به ارتفاعات پرهیز کنند.

وی گفت: این شرایط از بعد از ظهر امروز در استان‌های مرکزی و فردا در غرب و شمال‌غرب کشور وجود خواهد داشت و جمعه شدت بارندگی‌ها در تهران بیشتر است.

‌ کد خبر 6094914 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • هشدار قرمز بارندگی شدید؛ افزایش شدت بارندگی در تهران + فیلم
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • کشف تکنیکی جدید برای تغییر گروه خونی اهدایی
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است