Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد شریف عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان برای انتخابات خردادماه اظهار کرد: بحث سازماندهی و تشکیل قانونی جبهه اصلاحات ایران به پایان رسیده و همه کارگروه‌ها تشکیل شده‌اند و آخرین مرحله هم تعیین رابط‌های این جبهه با استان‌ها بود که اغلب رابطان مشخص شده و تنها چند استان باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: سایر کمیته‌ها هم مشغول انجام شرح وظایف خودشان هستند. قرار است شاخص‌های نامزد منتخب این جبهه و فرایند رسیدن به یک نامزد منتخب توسط کمیته راهبردی تعیین شود و در جلسات آتی مطرح شود.

شریف افزود: هنوز درباره مصداق‌ها و اسامی هیچ صحبتی به طور رسمی صورت نگرفته، زیرا فرایند رسیدن به نامزد اصلی هنوز مشخص نیست. خیلی از این اسامی هم که طرح می شود خودشان آماده حضور در رقابت‌ها نیستند و ما نشانه‌های مثبتی از حضور آن‌ها نمی‌بینیم.

فعال اصلاح طلب گفت: معتقدم که انتخابات باید به صورت یک سازمان واحد در نظر گرفته شود و فارغ از گرایش سیاسی نامزد‌ها الان فضایی که در جامعه ایجاد شده باعث شده تا اقبال از شرکت در انتخابات همانند مجلس یازدهم روند نزولی پیدا کند و این خطری است که نظام انتخاباتی ما را تهدید می کند.

شریف افزود: اینکه ما گمان کنیم با آمدن یک نامزد به انتخابات فضا متحول خواهد شد و شاهد یک حضور با شکوه در انتخابات خواهیم بود اشتباه است؛ حداقل تا امروز نشانه‌هایی از این موضوع دیده نمی شود، اما برخی از افراد ذاتا و به دلیل محبوبیتی که در جامعه داشته‌اند تحرک بیشتری را در فضای سیاسی و انتخاباتی خلق می‌کنند؛ مثلا در گذشته شاهد بودیم که وقتی سید حسن خمینی برای انتخابات خبرگان به میدان آمد استقبال خوبی از او صورت گرفت؛ اگرچه که صلاحیت او برای آن انتخابات تایید نشد، هر چند هم اکنون هیچ نشانه‌ای از علاقه او برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصلاح طلبان انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو: اجازه دهید دور از سر و صدا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، انتخابات ریاست باشگاه پورتو هفته قبل با پیروزی ویلاش بواش به پایان رسید و دوران ریاست چهار دهه ای پینتو داکاستا تمام شد. مربی سابق پورتو حالا رئیس جدید است و باید دید او برای نیمکت تیمش چه تصمیمی خواهد گرفت. این در حالی است که قبل از انتخابات، داکاستا قرارداد کونسیسائو را تمدید کرده بود.

دو روز پیش در جریان بازی والیبال زنان پورتو، دوربین ها داکاستا و ویلاش بواش را در حالی شکار کردند که به گرمی با هم خوش و بش می کردند و یکدیگر را در آغوش گرفتند.

دیروز وقتی از کونسیسائو در مورد این برخورد گرم سوال شد، او پاسخ داد: «این یک نشانه مثبت و خوب برای باشگاه بود. کسی که در انتخابات شکست خورد، به فرد پیروز تبریک گفت و مشخص شد اختلاف و دشمنی وجود ندارد. من البته مجبور نیستم در این رابطه توضیح بدهم. حالا یک رئیس جدید داریم و در این رابطه خودش توضیح خواهد داد. من مربی تیم هستم و وظیفه ام آماده کردن تیم برای بازی های پیش رو است. ترجیح می دهم دور از سر و صدا و حاشیه بمانم. در مجموع خوشحال شدم که آنها را در جوی دوستانه و صمیمی دیدم.»

دیگر خبرها

  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • کونسیسائو: اجازه دهید دور از سر و صدا بمانم!
  • تاثیر جنگ غزه بر انتخابات انگلیس
  • تاثیر جنگ غزه در انتخابات انگلیس
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار