Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:19:12 GMT

کنسرت‌‎های جزیره کیش لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۹۴۶۷

کنسرت‌‎های جزیره کیش لغو شد

به گزارش ایرنا، محمدرضا رضانیا روز سه‌شنبه در جمع‌بندی مصوبات سی و هفتمین ستاد اقدام های پیشگیرانه ویروس کرونا در جزیره کیش اظهار داشت: این محدودیت‌ها طبق مصوبات ستاد ملی کرونا و اعلام وضعیت نارنجی شیوع این ویروس در جزیره کیش اعمال شده است.

وی اضافه کرد: طبق این مصوبات برای ۲ هفته فعالیت جنگ‌های شبانه، کشتی‌های تفریحی، کنسرت‌ها، رستوران‌ها و کافی شاپ‌های موزیک دار، مدارس و آموزشگاه‌ها فرهنگی و هنری، مهدهای کودک، فعالیت‌های فرهنگی و هنری، همایش‌ها ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای سلامت کیش یادآور شد: به منظور سنجش اوضاع جزیره و اتخاذ تصمیم با رعایت سلامت جامعه و حفظ حداقلی اقتصاد جزیره فعالیت‌هایی همچون پلاژ بانوان و آقایان، کلوپ‌ها و تفریحات دریایی، پارک‌های آبی، باشگاه های ورزشی خصوصی و دولتی نیز مشمول تعطیلی یک هفته‌ای شدند.

وی افزود: بر اساس تصمیمات ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس هفته آینده در خصوص تداوم محدویت‌های یک هفته ای بر اساس وضعیت روز جزیره مجددا تصمیم گیری خواهد شد.

رضانیا یادآور شد: همچنین بر اساس مصوبات این ستاد فعالیت ادارات و نهادها با صلاحدید بالاترین مقام اجرایی با ۵۰ درصد ظرفیت خواهد بود.

وی با بیان اینکه تا کنون سه هزار و ۵۷۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در جزیره شناسایی شده است،گفت: تعداد شناسایی و افراد دارای علایم در این جزیره در هفته جاری به نسبت هفته مشابه از رشد پنج برابری مواجه شده است.

سخنگوی شورای سلامت جزیره کیش اظهار داشت: تداوم این وضعیت برای ساکنان و کیشوندان به شدت خطرناک بوده و تمام محدویت‌ها و ممنوعیت‌ها در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه و مسافران جزیره اعمال شده است.

ورود مسافران به جزیره کیش به علت شیوع ویروس کرونا و اعمال محدویت‌ها در نوروز امسال به نسبت نوروز ۱۳۹۸ از ۵۰ درصد کاهش برخوردار شده است.

جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده است.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا کیش جزیره کیش هرمزگان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا کیش کرونا ویروس کرونا کیش جزیره کیش هرمزگان اخبار کنکور ویروس کرونا جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلیپین توافق بر سر آبهای مورد مناقشه با چین را رد کرد

به گزارش قدس آنلاین، یک سخنگوی سفارت چین در مانیل روز ۱۸ آوریل (۳۰ فروردین) گفته بود که دو کشور اوایل سال جاری میلادی بر سر یک «مدل جدید» برای مدیریت تنش‌ها در جزیره مرجانی توماس شول دوم توافق کردند.

با گذشت بیش از یک هفته از طرح چنین اظهار نظری، گیلبرتو تئودورو وزیر دفاع فیلیپین امروز شنبه مدعی شد که وزارتخانه او از هیچ گونه توافق داخلی با چین از زمان روی کار آمدن فردیناند مارکوس جونیور، رئیس جمهور این کشور در سال ۲۰۲۲، اطلاعی ندارد و طرف هیچ توافقی با پکن نبوده است.

وی همچنین اضافه کرد که مقام‌های وزارت دفاع فیلیپین از سال گذشته با هیچ کدام از مقام‌های چینی گفتگو نکردند.

پکن و مانیل در ماه‌های اخیر بارها در جزیره مرجانی که هر دو مدعی مالکیت آن هستند، با هم درگیری داشته‌اند.

فیلیپین در سال ۱۹۹۹ یک کشتی نیروی دریایی خود را به طور عامدانه در جزیره مرجانی توماس شول دوم که خالی از سکنه است، زمین گیر کرد تا ادعای مالکیت بر آن داشته باشد. این کشور به طور معمول کشتی‌های تدارکاتی را برای ارسال وسایل به سربازان فیلیپینی مستقر در این جزیره ارسال می‌کند.

فیلیپین چین را متهم می‌کند که این کشور از مانورها و شلیک گلوله‌های آب به کشتی‌های مانیل برای مختل کردن ماموریت‌های کشتی‌ها استفاده می‌کند.

تئودورو اظهارات سفارت چین در مانیل مبنی بر توافق دوجانبه را "بخشی از تبلیغات چین" خواند و افزود که فیلیپین هرگز وارد توافقی نخواهد شد که ادعای مالکیتش در این آبراه را به خطر بیندازد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • فیلیپین توافق بر سر آبهای مورد مناقشه با چین را رد کرد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت