Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، معاونت توسعه منابع و سرمایه انسانی دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه‌ای با توجه به تغییر وضعیت شهر تهران از نارنجی به قرمز، نحوه فعالیت دانشگاه از ۱۶ فروردین تا اطلاع ثانوی را به شرح زیر اعلام کرد:

۱- تمام فعالیت‌های اعضای هیئت علمی اعم از آموزشی، پژوهشی، حضور در جلسات گروه، جلسات دفاع از پروپوزال، پایان نامه و رساله، راهنمایی و مشاوره دانشجویان کماکان به صورت مجازی ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است در صورت ضرورت و بنا به تشخیص عضو هیئت علمی، مدیر گروه و یا هیئت رئیسه دانشکده، حضور افراد در محل کار برای کوتاه مدت بلامانع خواهد بود.

۲- نحوه حضور دانشجویان در آزمایشگاه‌ها مطابق شیوه نامه‌ای خواهد بود که از سوی معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه به دانشکده‌ها ابلاغ شده است.

۳- فعالیت اداری کارکنان در واحد‌های مختلف عمدتاً به صورت دورکاری خواهد بود. بدیهی است در واحد‌هایی که بنا به صلاحدید مدیر واحد، حضور فیزیکی برخی از کارکنان الزامی و اجتناب‌ناپذیر تشخیص داده شود، کارکنان مورد نظر مکلف به حضور در محل کار خواهند بود. مسئولان واحد‌ها موظفند پیشاپیش اسامی افراد دورکار را به مدیریت اداری و پشتیبانی اعلام کنند تا مجوز حضور آن‌ها در این دوره صادر و ارائه شود. جانبازان با سابقه بیماری تنفسی و کارکنان بالای ۶۰ سال، افراد دارای بیماری زمینه‌ای و زنان باردار مشمول حداقل حضور نخواهند بود.

۴- ورود مراجعان متفرقه به دانشگاه تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و در صورت ضرورت مطابق دستورالعمل معاونت توسعه و منابع انسانی و بنا به تشخیص واحدها، مراتب باید از قبل با مدیریت حراست هماهنگ شود.

۵- تمام مراسم، نشست‌ها و اجتماعات حضوری تا اطلاع ثانوی لغو می شود.

۶- در صورت ابلاغ بخشنامه‌ها و راهبرد‌های جدید از مراجع ذی‌ربط، اصلاحات لازم در دستورالعمل‌ها اعمال و ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تربیت مدرس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن ویژه آموزش به نوجوانان ۹ تا ۱۴ سال با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، سازمان دارالقرآن کشور و توسط مؤسسه قرآنی «راه بهشت» مشهد به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.
 
این دوره شامل سرفصل‌های آموزش محتوای تدبر سوره‌ای، روش‌های ایده‌پردازی تدبری، روش تدریس و فنون کلاس‌داری، مهارت‌ها و فنون جذاب‌سازی، بازی، مسابقه، خلاقیت، قصه‌گویی، مخاطب‌شناسی کودک و نوجوان، سیر و سرفصل‌های آموزش قرآن است.
 
دریافت گواهینامه تخصصی پایان دوره استفاده از خدمات آموزشی پس از دوره معرفی به مراکز و مدارس متقاضی عضویت در باشگاه مربیان راه بهشـت و به‌کارگیری در عرصه‌های آموزشی،  پژوهشی و بهره‌مندی از سایر تسهیلات ... از مزایای شرکت در این دوره است.
 
شرکت‌کنندگان در دوره باید حداقل ۱۸ سال تمام داشته باشند، ضمن اینکه شرایط تحصیلی از جمله طلبه پایه چهارم و بالاتر، دانشجوی رشته‌های مرتبط با الهیات و قرآن کریم لحاظ شده است.
 
افرادی که معلم مدارس ابتدایی و متوسطه باشند یا گواهی مربیگری در زمینه‌های قرآنی، دینی و مذهبی و فرهنگی داشته باشند شامل این شرایط هستند، علاوه بر این نیز افراد دارای گواهی مربیگری در زمینه‌های کار با کودک و نوجوان، گواهی پایان دوره یکی از دوره‌های تدبر (حداقل یک سطح یا یک جزء) و یا رزومه مناسب و تجربه کافی در زمینه‌های قرآنی و یا کودک و نوجوان را داشته باشد می‌توانند در این دوره شرکت کنند.
 
 سرفصل‌های کل دوره شامل ۳۰ سرفصل است که ۱۵ سرفصل آن به‌صورت حضوری و ۱۵ سرفصل آن به‌صورت مجازی و آفلاین ارائه می‌شود.
 
مباحث دوره به‌طور کلی شامل بخش‌های محتوایی، مهارتی و مبانی است که افراد باید در جلسات حضوری شرکت کنند، ضمن اینکه فیلم‌های آموزشی بخش آفلاین، تا روز شروع دوره در ایتا برای افراد ثبت‌نام شده ارسال می‌شود.
 
متقاضیان شرکت در این دوره می‌توانند از طریق لینک صفحه ثبت‌نام http://B۲n.ir/g۱۴۹۹۷ آیـدی ثبت‌نام در ایتا @Raahebehesht_mashhad اقدام کرده و برای  کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های  ۰۹۳۵۲۶۷۴۲۷۰ و  ۰۹۰۲۲۹۷۴۲۷۰ تماس حاصل کنند.
 
زمان برگزاری دوره ویژه بانوان در روزهای ۱۹، ۲۰، ۲۶، ۲۷ اردیبهشت و برای آقایان در روزهای ۳، ۴، ۱۰، ۱۱ خرداد در محل مؤسسه قرآنی راه بهشت واقع در  میدان توحید، خیابان سنایی ۱۱ پلاک ۱۰۰ تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر
  • از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار