Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@13:39:48 GMT

کارگاه تولید نوشیدنی‌های غیرمجاز در نمین پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۹۵۶۵

کارگاه تولید نوشیدنی‌های غیرمجاز در نمین پلمب شد

به گزارش ایرنا، سردار هوشنگ حسینی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه ناامن کنندگان اقتصاد کشور و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تولید نوشیدنی های غیرمجاز و غیربهداشتی در کارگاهی واقع در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان نمین قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با شناسایی و انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی صحت گزارش‌های دریافتی را تایید و با هماهنگی قضایی به همراه کارشناسان اداره غذا و دارو به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی اظهارکرد: ماموران در بازرسی از این کارگاه یک میلیون و ۵۰ هزار عدد نوشیدنی غیرمجاز و غیربهداشتی از نوع نوشمک به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه با دستور قضایی این کارگاه پلمب شد، بیان‌کرد: پرونده ای در این رابطه تشکیل و برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شد.

سردار حسینی گفت: خرید و فروش، تولید و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان، سودجویان و محتکران از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرک صنعتی شماره ۲ مستقر در شهرستان نمین است.

نمین در ۳۰ کیلومتری شرق اردبیل واقع است.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی اردبیل استان اردبیل مصرف غیر مجاز کالای ایرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی اردبیل استان اردبیل مصرف غیر مجاز فرماندهی نیروی انتظامی اردبیل استان اردبیل مصرف غیر مجاز کالای ایرانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور

ایسنا/خراسان رضوی  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از شناسایی و برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در این شهرستان خبر داد.

محمد توحیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای تشدید نظارت بر اماکن غیرمجاز ارائه دهنده خدمات طب سنتی و پیرو گزارش مردمی، یک باب منزل که در آن فردی بدون مجوزهای علمی و قانونی مبادرت به ارائه خدمات طب سنتی(حجامت و زالو درمانی) می‌کرد، شناسایی شد.

وی با اشاره به اهمیت گزارش‌های مردمی در شناسایی مراکز غیرمجاز درمانی و مداخله‌گر افزود: در پی دریافت گزارش شهروندی، کارشناسان اداره نظارت بر درمان این معاونت از منزل مذکور واقع در محدوده میدان آزادی بازدید و صحت موضوع گزارش شده را تأیید کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور خاطرنشان کرد: مدیر و کارشناسان نظارت بر درمان در معیت نماینده حقوقی و نماینده بازرسی دانشگاه و نیروهای پلیس امنیت اخلاقی و انتظامی با حضور در منزل فوق، وسایل و ملزومات غیرمجاز موجود در محل را ضبط کرده و فرد مداخله‌گر برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی ضمن قدردانی از دقت نظر شهروندانی که با مشاهده تخلفات حوزه درمان، موارد را گزارش می‌کنند، یادآور شد: گزارش‌های مردمی کمک شایانی در شناسایی متخلفین و پیشگیری از مداخلات درمانی خواهد بود، لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف درمانی با سامانه ۱۹۰ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • ۵ نکته مهم درباره برخورد دستگاه قضایی به دانه درشت ها