Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@14:57:11 GMT

عودت کامل پول بلیت پروازهای لغو شده ترکیه

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۹۷۳۸

عودت کامل پول بلیت پروازهای لغو شده ترکیه

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از نظارت این سازمان برای استرداد ۱۰۰ درصدی وجوه بلیت پروازهای تور ترکیه از سوی شرکت های هواپیمایی و آژانس ها خبر داد.

به گزارش برنا؛ حسن ذی بخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به این سوال که آیا مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر لغو تورهای مسافری به مقصد ترکیه اجرایی شده است، گفت: این مصوبه هنوز به سازمان هواپیمایی ابلاغ نشده؛ هر زمان که ستاد ملی مقابله با کرونا، مصوبه لغو تورهای ترکیه را به سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ کند، آن را اجرا می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: همه مصوبه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا که برای ما حکم نهایی را دارد، بلافاصله پس از دریافت، به شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌ها ابلاغ کرده و محدودیت را اعمال می‌کنیم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره بازگرداندن پول تور و بلیت پروازهای ترکیه به مسافرانی که تور سفر به این کشور را رزرو کرده اند، گفت: موضوع بازگرداندن پول بلیت به مسافران صنعت هوانوردی در تمام دنیا طی یک سال گذشته به یک اصل تبدیل شده است.

او افزود: در ایران نیز هم وزیر راه و شهرسازی و هم رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ کرده اند که اگر به دلیل کرونا، پروازی کنسل شود، پول مردم عیناً باید عودت داده شود.

ذی بخش تصریح کرد: ما در سازمان بر استرداد وجوه بلیت پروازهای کنسل شده کرونایی به مردم، نظارت داریم.

خاطرنشان می‌شود قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا امروز اعلام کرد بر اساس تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا، کلیه تورهای ترکیه لغو شده و تردد در مرزهای زمینی و پروازها نیز با تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

منبع: مهر

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترکیه سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری بلیت پرواز پروازهای لغو شده ستاد ملی مقابله با کرونا سازمان هواپیمایی کشوری بلیت پروازهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین

به گزارش خبرگزاری آناتولی، اتحادیه عرب روز چهارشنبه برای بررسی حمله مرگبار رژیم صهیونیستی به نوار غزه جلسه اضطراری برگزار خواهد کرد.

مهند الاکلوک، نماینده فلسطینی اتحادیه عرب در بیانیه‌ای گفت: «این نشست در خصوص نسل‌کشی اسرائیل، کشف گور‌های دسته‌جمعی در غزه و وتوی آمریکا علیه درخواست فلسطین برای عضویت کامل در سازمان ملل برگزار می‌شود».

به گفته آژانس دفاع مدنی غزه، پس از عقب نشینی ارتش اسرائیل از منطقه پس از یک حمله زمینی ۴ ماهه، حداقل ۲۸۳ جسد از یک گور دسته جمعی در بیمارستان ناصر در شهر جنوبی خان یونس پیدا شد.

هفته گذشته آمریکا پیش نویس قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را در شورای امنیت سازمان ملل وتو کرد.

فلسطین نشست روز چهارشنبه را برای گفتگو درباره حملات اسرائیل در غزه و کرانه باختری اشغالی درخواست کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست
  • جامائیکا کشور مستقل فلسطین را به رسمیت خواهد شناخت
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین