Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:45:31 GMT

آمار بیماران کرونایی یاسوج در حال افزایش است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۹۸۴۰

آمار بیماران کرونایی یاسوج در حال افزایش است

سعید جاودان سیرت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وضعیت فعلی استان از لحاظ شیوع بیماری کرونا خطرناک و نگران کننده شده است.

وی افزود: با اوج گیری دوباره  این بیماری پس از تعطیلات نوروز، ۱۴ تخت آی سی یو بیمارستان شهید جلیل یاسوج پر شده است و ۱۲۶ بیمار کرونایی بستری شده اند.

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج تصریح کرد: با این روند در کمترین زمان ممکن تمام تخت های بیمارستان مملو از بیماران کرونایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاودان سیرت تصریح کرد: ورود بیمار با علائم کرونا به اورژانس به شدت افزایش یافته است و احتمال می رود بخشهای غیرفعال این بیمارستان نیز مورد استفاده قرار گیرند.

وی بیان کرد: با توجه به سرایت ویروس جهش یافته و قرمز شدن شهرستانهای کهگیلویه و گچساران و در پی آن روند مراجعات به بیمارستان‌ها، رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی توسط مردم و شرکت در تجمعات به زودی کل استان به وضعیت قرمز و چه بسا بسیار خطرناکی در آید.

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج ادامه داد: مراجعه به بیمارستان نسبت به ماه گذشته به شدت افزایش یافته و شیوع بیماری کرونا شیب تند و غیرقابل کنترلی در استان پیدا کرده است.

وی از همشهریان خواست فاصله اجتماعی، دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و ماسک بزنند.

جاودان سیرت به مردم توصیه کرد در صورت داشتن کوچکترین علائمی خود را قرنطینه و در صورت نیاز به مراکز درمانی مراجعه کنند تا کادر درمان بتوانداین شرایط سخت را هم مدیریت کند.

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج تاکید کرد: در صوت عدم رعایت موازین و پروتکلهای بهداشتی شاهد فاجعه انسانی در منطقه خواهیم بود.

هم اینک ۳۳۲ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۸۱ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۶ بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج طی ۲ روز گذشته سیر افزایشی بیماران بستری کرونایی در استان را شاهد هستیم که بی شک نتیجه سهل انگاری و کاهش  رعایت دستورالعمل های بهداشتی است .

پرویز یزدان پناه بیان کرده است که افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در هفته های پیش رو پیش بینی می شود و از مردم خواهش میکنیم بیش از پیش به تذکرات و توصیه ها پایبند باشند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج اخبار کنکور بیمارستان شهید جلیل یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۹۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.   به گزارش ایرنا، فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.   وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.   این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.   رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.   بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.   نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم