Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@02:10:24 GMT

ارائه پیشنهاد تعرفه جدید برق برای پیک تابستان ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۰۲۶۷

ارائه پیشنهاد تعرفه جدید برق برای پیک تابستان ۱۴۰۰

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از وزارت نیرو؛ محمدحسن متولی زاده، مدیرعامل توانیر در مراسم هفته نخست پویش هر هفته الف- به-ایران در سال ۱۴۰۰ گفت: تاکنون با سیاست‌های تشویقی و هماهنگی با مشترکان، مدیریت پایدار بار را دنبال کردیم اما برای اینکه این مسئله مستمر باشد باید به سیاست‌های تشویقی در کنار سیاست‌های بازدارنده توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ارائه پیشنهاد برای تعرفه مجزای برق در پیک تابستان ۱۴۰۰ به هیئت دولت خبر داد و افزود: علاوه بر سیاست‌های پیشگیری برای پایدار ماندن کنترل رشد بار باید سیاست‌های بازدارنده نیز اعمال شود که در حال حاضر افزایش تعرفه پیک بحران در هیأت دولت منتظر تصویب است. سال ۱۳۹۹ سالی بسیار سخت بود چرا که تابستان بسیار گرمی را پشت سر گذاشتیم و در زمستان نیز از نظر تأمین سوخت نیروگاه‌ها با مشکل مواجه شدیم.

متولی‌زاده با بیان اینکه بخش توزیع برق هم در بخش سازوکار و هم در بخش ساخت و ساز پیشتاز بود، ادامه داد: سال ۱۴۰۰ نیز سال بسیار مهمی است و صنعت برق برای تحقق فرامین و دستورات مقام معظم رهبری آمادگی کامل دارد و امیدواریم با بودجه تعیین شده شاهد گام‌های مؤثری در صنعت برق باشیم.

به گفته این مقام مسئول برنامه‌های متعددی را برای عبور موفق از تابستان ۱۴۰۰ در نظر گرفته ایم که از جمله آن می‌توان به مدیریت بار ادارات، استفاده از پتانسیل برق امید و برخورد با رمزارزهای غیرمجاز نام برد. با اجرای طرح برق امید بیش از هفت میلیون مشترک مشمول تخفیف صددرصدی شدند و تعداد مشترکان پرمصرف نیز به دلیل توجه و رعایت مصرف حدود شش درصد کاهش یافت که این آمار بسیار امیدوارکننده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092447 برچسب‌ها وزارت نیرو توانیر تعرفه برق

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت نیرو توانیر تعرفه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حال خوب‌کُن، پس از بارش‌های اخیرِ تهران

سد لتیان در جنوب شهر لواسان، در فاصله ۳۵ کیلومتری از شمال شرقی تهران و ۵ کیلومتری از بخش جاجرود قرار گرفته است. تابستان گذشته، خشک‌ترین تابستان ۵۰ سال اخیر بود اما بسیاری از کارشناسان امیدوار بودند که با فرا رسیدن سال آبی جدید، وضعیت بارش‌ها بهتر شود و با مشکل کم‌آبی مواجه نشویم اما چنین نشد و میانگین بارش‌ها از حد نرمال، کمتر بود.

وضعیت سد لتیان پیش از بارش‌های اخیر

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا تحقیقات جدیدی را در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا آغاز خواهد کرد
  • عباس آخوندی: هر طرحی که در منطقه بر مبنای حذف قدرت‌های جهانی ارائه شود، از همان ابتدا با شکست مواجه خواهد شد
  • تصاویر حال خوب‌کُن، پس از بارش‌های اخیرِ تهران
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • خودرو شاهین امروز ۱۵ اردیبهشت چند شد؟ + جدول قیمت
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد
  • اعتراض هواداران میلان به سیاست باشگاه؛ در سن سیرو هیچ صدایی شنیده نخواهد شد
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!