Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بر استمرار برخورد قاطع با جرایم مخل نظم، امنیت و آسایش شهروندان تاکید کرد. خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین فروتنی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در مراسم معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فریمان با تاکید بر استمرار برخورد قاطع با جرایم مخل نظم، امنیت و آسایش شهروندان و با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به نام تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها اظهار کرد: همه دستگاه‌ها باید در مسیر تحقق منویات رهبری معظم انقلاب که تأمین کننده عزت، عظمت، منافع و امنیت ملی است گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: امروز دشمن خارجی و افراد غافل داخلی به دنبال ناامید کردن مردم هستند؛ اما واقعیت‌ها روشن است و بررسی‌ها نشان می‌دهد چقدر طی این سال‌ها به مردم خدمت رسانی شده و در بخش‌های مختلف عمرانی، کشاورزی، تولید، صنعتی و خدماتی کار‌های خوبی انجام گرفته که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به انتخابات آینده ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا گفت: حضور مردم در همه مراحل حساس تاریخی با ارزش و سرنوشت ساز بوده و با عنایت خداوند متعال شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور، قانونی و اخلاق مدار و با حضور مؤثر مردم خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین فروتنی خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد ما در همه ابعاد به ویژه حوزه صنعت وابسته باشیم در حالی که مردم ما راه عزت و سربلندی را انتخاب کردند و بر سر آرمان‌ها و ارزش‌های خود ایستاده اند.   بیشتر بخوانید: قاطعیت در برخورد با مجرمان به خصوص در جرایم خشن لازمه کار نیروی انتظامی است معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به تلاش‌های خادمان مردم در دستگاه قضایی در فرایند حفظ و تأمین امنیت گفت: امنیت یک مقوله بسیار مهم است و مردم باید احساس امنیت داشته باشند و در زمینه حفظ، ارتقاء و تأمین امنیت هیچ گونه تعارفی وجود ندارد و برهمین اساس با هرگونه اقدامی که موجب اخلال در نظم و آسایش عمومی شود قاطعانه برخورد خواهد شد.

در این مراسم از خدمات مصطفی حسن نژاد تقدیر و مهدی حقدادی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فریمان معرفی شد.

انتهای پیام/ برچسب ها: جرایم خشن دادگستری خراسان رضوی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جرایم خشن دادگستری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: بر حسب دستورات قاطع قضایی دستور تعقیب سریع و بلادرنگ، عوامل درگیری به دادستان و نیروی انتظامی صادر شد که با پیگیری‌های انجام شده ۴ نفر از عوامل ایجاد کننده ناامنی و درگیری در شهر ارومیه دستگیر و در اختیار مقام فضایی قرار گرفتند.

ناصر عتباتی در ادامه با اعلام اینکه پرونده این افراد و دیگر متهمین این درگیری در سریعترین زمان ممکن و خارج از وقت رسیدگی و مجازات‌های قاطع قانونی برای عاملین صادر خواهد شد، هشدار داد: چنانچه افرادی با انجام اقدامات مشابه امنیت روانی مردم عزیز را به هم بزنند برخورد‌های بازدارنده و پشیمان کننده در انتظار آن‌ها خواهد بود.

عتباتی از خانواده‌ها هم خواست مراقب جوانان خود باشند تا در جمع این اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قرار نگیرند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه