Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@16:03:27 GMT

نظری: نتایج نفت مسجد سلیمان غیر قابل قبول بود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۰۴۳۳

نظری: نتایج نفت مسجد سلیمان غیر قابل قبول بود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نظری، مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در خصوص انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی جدید این تیم اظهار داشت: با توجه به این که در چند هفته اخیر نتایج ضعیف و غیر قابل قبولی گرفته بودیم، سرمربی محترم تیم ما پس از آخرین بازی از بازیکنان خداحافظی و تیم را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم پس از این اتفاق به دنبال احیای مجدد و برگرداندن تیم به روندی که در نیم فصل اول داشت بودیم. برای هدایت تیم چند گزینه را مدنظر داشتیم که اولین گزینه محمود فکری بود و شب گذشته با او به توافق نهایی رسیدیم.  

نظری در پاسخ به این سوال که دستیاران فکری در نفت مسجد سلیمان چه کسانی هستند گفت: ممکن است یکی، ۲ دستیار با پیشنهاد باشگاه در کادرفنی حضور داشته باشند و بقیه اعضا، دستیاران خود فکری باشند، اما مسلما اعضای کادرفنی قبلی در کادر جدید حضور نخواهند داشت.  

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در خصوص مدت قرارداد این باشگاه با فکری گفت: با فکری تا پایان فصل جاری قرارداد بستیم و اگر طرفین از همکاری راضی باشند و توافق داشته باشیم، می‌توانیم به همکاری با هم ادامه دهیم.  

او افزود: در نیم فصل اول تیم شرایط خوبی داشت، اما در نیم فصل دوم تیم سیر نزولی داشت و در نیمه پایینی جدول قرار گرفت. به همین دلیل ماندن نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر و کسب رتبه تک رقمی در پایان فصل نتایج جداگانه‌ای دارد و چنین شروطی را با فکری طی کردیم.

نظری در پاسخ به این سوال که تاکنون چند درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم پرداخت شده گفت: تاکنون اعضای تیم ۵۰ درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت کردند. تمام باشگاه‌ها مشکلاتی دارند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم، اما تلاش کردیم بهترین امکانات را در اختیار باشگاه قرار دهیم و میزان پرداختی به اعضای تیم را به ۵۰ درصد رساندیم. حتی به یزدی و دستیارانش هم ۵۰ درصد پرداختی داشته ایم و می‌توان گفت با وجود مشکلاتی که داریم، در این زمینه از خیلی از باشگاه‌ها جلوتر هستیم.

بیشتر بخوانید

تناقض‌های عجیب در اظهارات یزدی/ یک بام و دو هوای سرمربی نفت مسجد سلیمان

او درباره قطع همکاری باشگاه با یزدی گفت: طبیعتا نتایج ضعیف باعث قطع همکاری شد. در واقع هر کسی در این باخت‌ها و شرایط تیم سهمی دارد و اگر بخواهیم واقع بین باشیم، باید ببینیم که سهم من به عنوان مدیرعامل باشگاه چقدر است، سهم بازیکنان و سرمربی تیم چقدر است. اگر بخواهیم نگاهی منصفانه داشته باشیم، مشخص است که ایراد کار در کجا بوده و ما تصمیم گرفتیم ضعف‌ها را ترمیم کنیم. به هر حال هفته به هفته بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و با آن شرایط نمی‌توانستیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم و نتایج لازم را بگیریم. به همین دلیل دست به تغییر زدیم.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال باشگاه نفت مسجد سلیمان نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم کیفیت هوای قابل قبول در پایتخت

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۶۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۹ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6098877

دیگر خبرها

  • تداوم کیفیت هوای قابل قبول در پایتخت
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • هوای مشهد قابل قبول شد
  • کیفیت هوا در تهران قابل قبول است
  • وضعیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای پایتخت قابل قبول است
  • کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان