Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@07:16:01 GMT

فعالیت استخرها و باشگاه‌های ورزشی کرمانشاه ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۱۱۳۵

فعالیت استخرها و باشگاه‌های ورزشی کرمانشاه ممنوع است

مصطفی باباملکی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در روزهای اخیر و تغییر وضعیت زرد به نارنجی کرونایی شهرستان کرمانشاه، از سوی ستاد مبارزه با کرونا برخی فعالیت‌های ورزشی در این شهرستان ممنوع شد.

وی افزود: با توجه به سطح بندی مشاغل در وضعیت نارنجی و قرار گرفتن استخرها، باشگاه‌های ورزشی پربرخورد از جمله تمامی رشته‌های رزمی، بوکس و کشتی در سطح سه و چهار، این مراکز تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند دایر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه گفت: باید همچون گذشته مدیریت باشگاه‌های ورزشی پربرخورد و استخرهای سطح شهر کرمانشاه نسبت به تعطیلی مکان ورزشی خود تا اطلاع ثانوی اقدام کنند.

باباملکی تاکید کرد: در صورت فعالیت استخرها و باشگاه‌های ورزشی مذکور عواقب بعدی بر عهده مدیران این مراکز خواهد بود.

کد خبر 5182892

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه ورزش و جوانان کرمانشاه استخر باشگاه های ورزشی ویروس کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا انتخابات شورای شهر و روستا ماه مبارك رمضان اردبیل اراک روز طبیعت خطبه های نماز جمعه محدودیت های کرونایی باشگاه های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»

اقتصاد آنلاین نوشت: به‌کارگیری منشی‌های زن در ادارات دولتی ممنوع شد.   استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.   استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.» کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • استفاده از گوشی آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی ممنوع شد
  • ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع