Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@16:39:09 GMT

اجرای پروژه ۷۴۴ واحدی برکت در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۲۴۳۸

اجرای پروژه ۷۴۴ واحدی برکت در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی بعد از ظهر امروز در برنامه گزارش عملیات اجرایی پروژه ۷۴۴ واحدی برکت طرح اقدام ملی مسکن اظهار کرد: تلاش‌های همه کسانی که برای محرومیت‌زدایی و تامین مسکن نیازمندان فعالیت می‌کنند، قابل ستایش است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام جزو نخستین نهادهایی است که در کمک‌های مومنانه و محرومیت‌زدایی از مناطق محروم به فرمان امام‌المسلمین لبیک گفت، افزود: حوزه‌های دانش‌بنیان از دیگر خدمات ارزشمند ستاد اجرایی فرمان امام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این ستاد در ارتباط با مقابله با ویروس کرونا نیز گام‌های بلندی برداشته است، تصریح کرد: همه ما شاهد تلاش این نهاد در بخش‌های مختلف برای خدمت‌رسانی به مردم هستیم.

مدیر فنی شرکت توسعه‌گران عمران ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) نیز در این جلسه با اشاره به اینکه پروژه برکت یکی از طرح‌های ممتاز و پیشرو در میان پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان است، اظهار کرد: این طرح نیازهای انباشته دوره‌های قبل برای تامین مسکن محرومان را جبران کرده است.

محمد صادقی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام، زمین 7 هکتاری را در اختیار طرح اقدام ملی قرار داده است، بیان کرد: این پروژه ۷۴۴ واحدی در بلوک‌های مستقل هشت واحدی تعریف شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۴۰ واحد این واحدها شهریورماه و نیمی از واحدها نیز تا پایان امسال به متقاضیان تحویل داده می‌شود، گفت: بقیه این واحدها در نیمه نخست سال آینده تکمیل خواهد شد.

صادقی از بهره‌برداری مسکن برکت در نقاط مختلف کشور در سال‌جاری خبر داد و گفت: استان زنجان نیز از سایر مناطق عقب نخواهد ماند.

مدیر فنی شرکت توسعه‌گران عمران ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه پیمانکاران در تهیه مصالح ساختمانی با مشکلاتی مواجه هستند، افزود: برای تامین فولاد و سیمان نیاز به حمایت دارند و برای اینکه قیمت تمام‌شده مسکن‌ بالا نرود باید دستگاه‌های اجرایی کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه افزایش تسهیلات بانکی و کاهش نرخ سود نیز کمک خواهد کرد، گفت: با این اقدام و تامین مالی پروژه می‌توان شاهد رونق تولید و رفع موانع صنعت ساختمان بود.

انتهای پیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد صادقی نماینده ولی فقیه در استان زنجان آیت الله علی خاتمی بنیاد برکت واحد مسکونی ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه

ایسنا/زنجان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان از اجرای ۷ پروژه بهسازی و توسعه محورهای اصلی استان خبر داد.

اصغر اسماعیلی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت ماه)  در برنامه صف خدمت از رادیو اشراق با اعلام مطلب فوق افزود: بخشی از این پروژه‌های بهسازی و توسعه در کریدورهای اصلی زنجان - بیجار، زنجان - دندی - تخت سلیمان، زنجان - بناب، منجیل، سه‌راهی سلطانیه به قیدار و همدان و همچنین بهسازی کلور به درام از حوزه شهرستان طارم است که امسال با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

وی راه و حمل‌ونقل را یکی از مولفه‌های توسعه هر کشوری عنوان کرد و گفت: استان زنجان به جهت موقعیت جغرافیایی و واقع شدن در کریدور اصلی کشور به عنوان محور حیاتی در بحث حمل‌ونقل شناخته می‌شود که توجه به ایمنی محورهای مواصلاتی این استان از اولویت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای است.

اسماعیلی نگهداری راه‌ها اعم از راه‌های فرعی و اصلی را از مهمترین وظایف راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان دانسته و اضافه کرد: با توجه به اعتبارات تخصیصی بازسازی و روکش رویه راه‌ها نیز از دیگر مواردی است که همواره مورد توجه است.

وی اولویت اصلی راهداری را حفظ ایمنی راهها دانست و یادآور شد: با اعتبارات تخصیص داده شده، بخشی از آزادراه زنجان - قزوین طی قراردادی که در سال گذشته منعقد شد بازسازی وبهسازی شد.

اسماعیلی از برگزاری مناقصه ۳۵ کیلومتر از آزادراه زنجان - قزوین از کیلومتر صفر تا ۳۵ در باند شمالی و جنوبی در سال ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: در دو لاین این آزادراه به طول ۳۵ کیلومتر بهسازی و روکش انجام خواهد شد که با تعیین شدن نتیجه مناقصه و پیمانکار، حدود ۷۰ درصد مشکلات آزادراه حل می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان در ادامه به هزینه‌های بالای ساخت راه اشاره کرد و گفت: ساخت یک کیلومتر راه اصلی حدود ۱۵ الی ۲۰ میلیارد تومان هزینه دارد که با شرایط اقتصادی حاکم و محدودیت‌های اعتباری باید از ظرفیت‌های خارج از اعتبارات دولتی که می‌تواند به پروژه‌ها تزریق شود استفاده کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه استان زنجان ۵ هزار و ۸۰۰ کیلومتر از کل راه‌های کشور را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: ۲۰۰ کیلومتر از این راه‌ها آزادراه، ۱۴۰ کیلومتر بزرگ‌راه، ۳۵۰ کیلومتر محور اصلی، ۹۵۰ کیلومتر راه فرعی و ۴ هزار و ۲۰۰ کیلومتر آن راه روستایی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی