Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@03:38:54 GMT

اولین شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در دوره جو بایدن

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۳۰۹۷

اولین شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در دوره جو بایدن

رژیم صهیونیستی قصد دارد طرح جدیدی را برای گسترش شهرک‌های غیر قانونی در قدس اشغالی تصویب کند.

به گزارش قدس آنلاین، برای اولین بار از زمان روی کار آمدن «جو بایدن» در آمریکا، مقامات رژیم صهیونیستی قصد دارند طرح جدیدی را برای شهرک‌سازی به تصویب برسانند.

به نوشته وبسایت معا، کمیته برنامه‌ریزی و ساخت و ساز در شهرداری قدس اشغالی قرار است فردا (چهارشنبه) طرح ساخت بیش از ۲۵۰۰ واحد مسکونی را تصویب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این طرح ۵۴۰ واحد مسکونی در منطقه میان «جبل ابوغنیم» و «جفعات هاماتوس» و دو هزار واحد دیگر نیز در منطقه «جفعات هاماتوس» بنا می‌شود.

نکته دیگر اینکه همین طرح در دوره باراک اوباما با فشار شخص «جو بایدن» به رژیم صهیونیستی به سرانجام نرسید و اکنون گویا رژیم تل آویو عزم خود را برای تصویب آن جزم کرده است.

شهرک‌سازی در کرانه باختری از نظر تمامی کشورهای جهان غیر قانونی است و اشغالگری محسوب می‌شود.

شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در منطقه‌ای موسوم به منطقه «ج» متمرکز است به نحوی که تعداد شهرک‌ها در این منطقه به ۱۶۰ عدد می‌رسد که ۷۰۰ هزار شهرک‎نشین در آن زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نتانیاهو شهرک سازی رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی شهرک سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه قابل هضم و توجیه نیست

به گزارش «نماینده»، فداحسین مالکی با اشاره به تحرکات برخی از کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه و تاکید امروز رهبر معظم انقلاب در فرمایشات شان، گفت: نکته کلیدی که مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از معلمان داشتند، در مورد برخی از تحولات در کشورهای منطقه و مسلمان که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به هر حال این موضوع خطرناکی است به لحاظ اینکه این کشورها با توجه به حوادث خونینی که توسط صهیونیست ها در غزه و فلسطین رقم خورده و می خورد و هزاران نفر از مردم بی گناه فلسطین را به خاک خون کشاندند، این وضعیت قابل هضم و توجیه نیست.

وی بیان کرد: رهبران کشورهایی که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند. باید خود را در مقابل ملت هایشان، ملت های اسلامی و ملت های تاریخ ببینند و پاسخگو باشند به لحاظ اینکه از جرثومه ای حمایت می کنند که کشتاری بی رحمانه در طول سال های گذشته علیه مردم مظلوم فلسطین وغزه مرتکب شده اند.

دیگر خبرها

  • عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه قابل هضم و توجیه نیست
  • قسام با موشک «رجوم» شهرک حولیت را به آتش کشید
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه