Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@15:21:13 GMT

آمریکا باید بدون قید و شرط به برجام بازگردد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۳۲۰۶

آمریکا باید بدون قید و شرط به برجام بازگردد

به گزارش  شینهوا، «جائو لی جیان» روز سه شنبه طی نشست خبری در جمع خبرنگاران داخلی و خارجی با اشاره به نشست کمیسیون مشترک برجام در وین افزود: در حال حاضر، وضعیت هسته ای ایران در مرحله حساسی قرار گرفته است. چین از تشکیل جلسات کمیسیون مشترک برجام برای بحث لغو تحریم ها از سوی آمریکا و ازسرگیری اجرای برجام از سوی ایران پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، پکن از تعامل کمیسیون با آمریکا به روشی مناسب حمایت می کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، وی اظهار امیدواری کرد طرف ها هرچه زودتر درباره احیای برجام به توافق برسند و گفت: خروج یک جانبه آمریکا از برجام دلیل اصلی بحران کنونی است. آمریکا باید بدون قید و شرط به برجام بازگردد و تمام تحریم های غیرقانونی علیه ایران را لغو کند.

این مقام چینی افزود: امیدواریم همه طرف های مربوط بتوانند حق و باطل را تشخیص دهند و از آمریکا بخواهند اقدامات مشخصی در مورد لغو تحریم ها انجام داده و با ایران همسو شود و برای احیای هرچه زودتر برجام تلاش کند.

سخنگوی وزارت خارجه چین تصریح کرد: چین همواره نقش سازنده ای در مساله هسته ای ایران داشته و به تلاش ها برای احیای برجام ادامه خواهد داد. اما همزمان، از حقوق و منافع مشروع خود دفاع خواهد کرد.

پربیننده ترین زنی ۳۸ساله رییس‌جمهور کوزوو شد! +عکس مالی: ایران به برجام بازگردد تمامی تحریم‌های اعمالی ترامپ برداشته می‌شود پیش بینی آمریکا از لغو تحریم‌ها هواپیمای جاسوسی جدید تل آویو رونمایی شد نشست کمیسیون مشترک برجام موفقیت آمیز بود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: چین برجام برجام تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه، با حضور حداکثری اعضای این اتاق در محل اتاق ایران برگزار شد که در پایان سه عضو هیات نمایندگان اتاق ارومیه در جمع هیات رئیسه این اتاق مشترک قرار گرفتند.

بر این اساس"مهرداد سعادت دهقان" رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری ، "محمد رضا رستمی" رئیس کمیسیون صنعت ، "بهنام تاج الدینی" نائب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه انتخاب شدند.

دومین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه با حضور ۱۵ کاندیدا برگزار شد که مهرداد سعادت دهقان، طاهره توکل نیا، جمشید نفر، محمدرضا رستمی، محمدعلی محمد میرزائیان، مرتضی حاجی آقامیری و بهنام تاج الدینی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!
  • تحریم مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • تحریم‌ مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم