Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلمب یک مرکز درمانی متخلف زیست محیطی

رییس اداره حفاظت محیط زیست کاشان از پلمب یک مرکز پزشکی درمانی در این شهرستان خبر داد.

اللهیار دولتخواه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: پس از مشاهده نقض قوانین زیست محیطی از سوی این مرکز درمانی متخلف از سوی  کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست کاشان، پلمب در راستای اجرای مصوبه‌های کارگروه مدیریت پسماند کاشان و مدیریتی صحیح پسماندهای پزشکی مراکز درمانی از طریق مراجع قضایی پیگیری و با دستور دادستان شهرستان نسبت به پلمب مرکزهای متخلف انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: چندین اخطار به این مرکز درمانی متخلف زیست محیطی داده ‌شده بود که به دلیل ترتیب اثر ندادن و رعایت نکردن پلمب شد.

دولتخواه با اشاره به اجرای طرح پایش مراکز پزشکی، عفونی و بیمارستانی از سه ماهه آخر سال ۹۹ تا کنون افزود: افزون بر ۱۰ مرکز دارای آلایندگی زیست محیطی در این مدت اخطار گرفتند که تمامی آنها جز یک مرکز که نسبت به پلمب آن اقدام شد، آلایندگی را کردند.

وی با تاکید بر برخوردهای قاطع با متخلفان سوءمدیریت پسماند پزشکی اظهار داشت: تاکنون فقط مراکز بیمارستانی کاشان به دستگاه بی‌خطرساز پسماندهای عفونی مجهز شده‌اند که با پیگیری‌های اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان به عنوان ناظر عالی پسماند سایر مراکز درمانی نیز باید نسبت به بی‌خطرسازی پسماندها اقدام کنند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست کاشان با تاکید بر اثرهای مخرب بی‌خطر نشدن پسماندهای عفونی و دفع نادرست آنها بر محیط زیست افزود: این کار خطرناک سلامت افراد جامعه را تهدید می‌کند و هرگونه غفلت در این زمینه می‌تواند سلامت شهروندان را بیش از پیش به خطر بیاندازد.

دولتخواه با یادآوری پایش انجام شده در سه ماهه چهارم سال گذشته توسط کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست کاشان اضافه کرد: ۲۴ واحد به‌عنوان صنایع آلاینده این شهرستان شناسایی شدند.

دستگیری فروشنده مواد مخدر گل

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری جوان فروشنده ماده مخدر روان‌گردان گل خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با ایرنا گفت: با رصد ماموران این فرماندهی جوان ۳۳ ساله که یک کیلوگرم ماده مخدر گل داشت شناسایی و دستگیری کردند.

وی با بیان اینکه مواد مخدر بسته‌بندی و آماده توزیع در بین جوانان و نوجوانان بود، تصریح کرد: ماده مخدر گل بسیار خطرناک و توهم‌زا و اعتیادآور است.

به گفته وی، برخی افراد سودجو تبلیغات گسترده‌ای مبنی بر اعتیادآور نبودن این نوع ماده روانگردان گل را می‌کنند، در حالی که این ماده بسیار خطرناک، توهم‌زا و اعتیادآور است.

تعطیلی برخی مرکزهای خصوصی مرتبط با پلیس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کاشان گفت: مرکزهای تعویض و آموزشگاه‌های رانندگی به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا از امروز تا اطلاع بعدی و بازگشت کاشان به وضعیت عادی تعطیل است.

محمدحسین تقوایی در گفت و گو با ایرنا با اشاره به وضعیت شیوع فزاینده ویروس کرونا در منطقه کاشان و وضعیت قرمز این شهرستان اظهار داشت: تمام محدودیت‌های مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در کاشان اجرایی می شود.

وی از ممنوعیت تردد خودرو از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در سطح شهرستان کاشان خبر داد و افزود: در صورت مشاهده خودرو در این ساعت‌های منع تردد خودرو از طریق دوربین‌های مستقر در سطح شهر یا ماموران راهور اعمال قانون می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کاشان اضافه کرد: دفاتر پلیس ۱۰+ نیز فقط با ۵۰ ظرفیت نیرو فعالیت و ارایه خدمات دارد.

انفجار در منزل مسکونی و آتش‌سوزی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: انفجار و آتش‌سوزی در منزل مسکونی موجب تخریب، آتش سوزی و سوختگی مرد ۶۵ ساله کاشانی شد.

روح‌الله فدایی افزود: در تماس گرفته شده با شماره ۱۲۵ آتش‌نشانی مبنی بر انفجار در ساعت ۱۳:۳۴دقیقه امروز ۱۷ فروردین در خیابان نواب صفوی ۲ دستگاه خودرو از تیم‌های اطفاء حریق ایستگاه شماره دو این سازمان به سرعت به محل حادثه اعزام شد.

وی با اشاره به تخریب و شکستن شیشه‌های خانه با وقوع این حادثه، ادامه داد: دلیل حادثه پس از عملیات اطفاء حریق در بررسی‌های اولیه نشست گاز ال پی چی از کپسول گاز مایع تشخیص داده شد.

به گفته وی، این اتفاق پس از حضور مالک به زیرزمینی که گاز مایع در آن منتشر شده بود، رخ می‌دهد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان اضافه کرد: فرد مصدوم نیز از سوی تیم‌های عملیاتی اورژانس در محل به مراکز درمانی منتقل شد.

شناسایی ۲۹ نمونه مثبت  کرونا در نطنز

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نطنز اعلام کرد: بر پایه آزمایش‌های تشخیصی از ۱۰۵ نمونه ارسالی پی سی آر و آزمایش سریع ۲۹ نمونه مثبت کرونا گزارش شده‌است.

این موارد مثبت شامل ۱۳ نفر در بخش مرکزی و ۱۶ نفر در بخش امامزاده است.

همچنین شمار بستری در بیمارستان خاتم‌الانبیا، فاطمیه بادرود و دیگر بیمارستان‌ها ۲۱ نفر است.

اکنون وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرستان نطنز زرد است. 

ثبت ۳۳ کرونایی در اردستان 

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته و بر پایه معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۳ بیمار کووید ۱۹ در مناطق مختلف این شهرستان شناسایی شدند. 

حسن ذبیحی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید ۱۹ شناسایی شده در اردستان یکهزار و ۹۵۴ نفر است، ادامه داد: تاکنون یکهزار و ۸۳۳ نفر از بیماران بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی اضافه کرد: تاکنون ۶ هزار و ۷۹۸ نفر آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در شهرستان انجام شده ‌است.

اکنون وضعیت رنگ‌بندی کرونایی اردستان نارنجی است.

برچسب‌ها نطنز مواد مخدر اردستان کاشان تخریب محیط زیست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نطنز مواد مخدر اردستان نطنز مواد مخدر اردستان کاشان تخریب محیط زیست اخبار کنکور اداره حفاظت محیط زیست کاشان مرکز درمانی متخلف زیست محیطی یک مرکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر

 عبدی اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان اهر به همراه نمایندگان اتحادیه‌های صنفی نظارت بر فعالیت صنوف را در سطح این شهرستان در دستور کار خود قرار داده و از واحد صنفی بازدید کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح طی هفته جاری از تعداد ۷۲ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که تعداد ۱۸ واحد صنفی متخلف اعم از (سمساری، خواربار، کافه خانه و دفتر مشاوره ازدواج) به علت عدم رعایت قوانین صنفی و عدم توجه به اخطار‌هایی داده شده پلمب شد و متصدیان واحد‌های صنفی متخلف با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر با اعلام تداوم و تشدید این طرح‌ها و اقدامات کنترل و نظارت پلیس گفت: با صنوف و افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند نیز برخورد قانونی خواهد شد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • اطلاعیه فوری پلیس درباره خبر پلمب این بیمارستان به‌دلیل کشف حجاب
  • دلیل پلمب بیمارستان محب مهر مشخص شد
  • تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب
  • پلیس پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب را تکذیب کرد
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر