Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@10:16:35 GMT

مردم قم ۲۱۷ میلیارد ریال به بهزیستی کمک کردند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۳۸۴۸

مردم قم ۲۱۷ میلیارد ریال به بهزیستی کمک کردند

به گزارش سه‌شنبه شب روابط عمومی بهزیستی قم مهدی پهلوانی افزود: در طول سال ۱۳۹۹ برغم شیوع کرونا و تنگناهای مالی، خیران استان در قالب پویش‌های گوناگون در همه جا و همه وقت یاور بهزیستی قم بودند و سازمان و جامعه هدف بهزیستی را تنها نگذاشتند به طوری که کل اعتبار ابلاغی و اختصاص یافته دولتی مستقیم به بخش مددجویی بهزیستی  در سال ۱۳۹۹ حدود ۱۸۰ میلیارد ریال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خیران و مردم نوع دوست و سخاوتمند قم با مشاهده مشکل‌های معیشتی همشهریان خود چه افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، ایتام و غیره با همتی عالی بیش از ۲۱۷ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی به مراکز بهزیستی داشتند و این اعتماد بزرگترین سرمایه اجتماعی بهزیستی است و حفظ آن اولویت اصلی کاری ماست.

پهلوانی با اشاره به شیوع موج جدید کرونا و تبعات مضاعف آن بر جامعه هدف بهزیستی و همچنین حلول ماه. رمضان ضمن قدردانی از مساعدت‌های همیشگی خیران و مردم سخاوتمند استان اعلام کرد : بهزیستی قم به منظور تامین سبدهای غذایی ماه رمضان جهت توزیع بین اقشار تحت پوشش دست نیاز خود را به طرف تمام بانیان خیر، نیکوکاران، کسبه و بازاریان، صاحبان صنوف و کارخانجات، بیوت مراجع عظام تقلید و علمای اعلام، حرم مطهر و مسجد جمکران، اوقاف و تمام مدیران استان دراز نموده و آماده دریافت هدایای نقدی و غیرنقدی است.

۲۱ هزار معلول تحت پوشش بهزیستی قم هستند که معلولان جسمی حرکتی با هفت هزار تَن بیشترین تعداد را شامل می‌شوند.

برچسب‌ها قم کمک های مردمی سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم کمک های مردمی سازمان بهزیستی کشور قم کمک های مردمی سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور بهزیستی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۳۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب رسانه و فرهنگ از عوامل تولید برنامه‌های ماه مبارک رمضان صدا و سیمای خوزستان تقدیر شد.

مدیر کل صدا و سیمای خوزستان نیز در این مراسم گفت: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی از جمله پخش زنده محافل قرآنی، ترتیل خوانی قرآن کریم و ضبط و پخش ۲۰۰ جلسه محفل قرآنی خانگی انجام شده است.

داریوش دبیقی با اشاره به تولید مجموعه تصویری آوای نور در شبکه خوزستان افزود: این مجموعه یکی از برنامه‌های خلاقانه و اثرگذار درماه مبارک رمضان بود که مورد تقدیر دفتر مقام معظم رهبری قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از همکاری نماینده ولی فقیه استان در جهت تولید برنامه‌های ماه رمضان ادامه داد: یکی از نمونه‌های مؤثر در تولید برنامه سازی ماه رمضان هماهنگی اثر گذار اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برای تولید برنامه‌ها بوده است.

کد خبر 6092192

دیگر خبرها

  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • معمای کف و سقف مجاز حجاب
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل