Web Analytics Made Easy - Statcounter

پکیج های آموزش زبان انگلیسی استاد نینا شامل دوره های آموزش تصویری زبان انگلیسی هستند به همراه پشتیبانی مستقیم استاد در تمام طول دوره که بر اساس کتاب های استاندارد بین المللی موسسات کمبریج، آکسفورد، لانگ من و سایر موسسات جهانی تهیه شده اند؛ این پکیج های استاندارد آموزش زبان انگلیسی به صورت تصویری و ویدئویی ضبط شده اند و تمامی آنچه که برای یادگیری زبان انگلیسی جهت : مکالمه ، گرامر ، شرکت در کنکور و آزمون های داخلی و یا شرکت در آزمون های بین المللی: آیلتس، تافل، جی آر ای ، دولینگو ، ال ست و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را نیاز دارید ، برای شما فراهم می کند

پشتیبانی مستقیم استاد و استقبال بی نظیر زبان آموزان

شما با تهیه پکیج آموزش زبان انگلیسی از وب سایت استاد نینا، در واقع در یک دوره آموزش تصویری از  کتاب های معتبر بین المللی که در تمامی موسسات داخلی و خارجی تدریس می شوند شرکت می کنید اما به صورت یک آموزش جامع و خط به خط که همیشه در دسترس شما عزیزان می باشد. این آموزش های تخصصی به همراه پشتیبانی مستقیم استاد نینا که وجه تمایز اصلی و عامل استقبال بی نظیر زبان آموزان از داخل و خارج از کشور شده است ، ارائه می شوند. پشتیبانی زبان آموزان از طریق واتس اپ انجام می شود و شامل بررسی تمامی تمرینات ، فیدبک نقاط ضعف و قوت ، رفع اشکال، مشاوره ، راهنمایی و پیگیری های مستمر استاد می باشد که باعث شده است که هیچ یک از پکیج های استاد نینا در طاقچه منزل زبان آموزان خاک نخورد! و همه زبان آموزان دوره های خود را به پایان رسانده  و بیش از سطح انتظار خودشان پیشرفت کنند؛ چرا که به دلیل پیگیری و حمایت استاد در طول دوره، شما به زبان انگلیسی بسیار علاقه مند می شوید و یک ارتباط دو طرفه و دائمی با استاد باعث رشد، پیشرفت و دوستی شما با زبان انگلیسی می شود.

بیش از 170 پکیج آموزش زبان انگلیسی ، از پایه تا آزمون های بین المللی

هیج تفاوتی نمی کند که شما چه مقدار به زبان انگلیسی تسلط دارید! با چندین سال تلاش مداوم ، بیش از 100 مجموعه پکیج آموزش زبان انگلیسی برای شما تهیه کرده ایم! پکیج های آموزش زبان انگلیسی شامل: پکیج های مبتدی و پایه، پکیج های متوسط و پیشرفته و پکیج های فوق پیشرفته جهت شرکت در آزمون های بین المللی آیلتس ، تافل ، جی آر ای ، ال ست ، دولینگو و... می باشند.

 

من فقط به مکالمه زبان انگلیسی به صورت روان و سلیس نیاز دارم... ؟

بهترین دوره ها و پکیج های آموزش کاربردی مکالمه زبان انگلیسی را برای شما تهیه کرده ایم پس دست از حفظ کردن لغات بدون توانایی استفاده در مکالمه و پراکنده خوانی بردارید و با استاد نینا همراه شوید!

من قصد مهاجرت دارم و در زمان بسیار کوتاه نیاز به نمره بالا در آزمون های بین المللی آیلتس ، تافل ، جی آر ای ، دولینگو ، ال ست و ... دارم ، استاد نینا چه کمکی به من می کنند؟

استاد نینا بهترین و کاملترین پکیج آیلتس ، تافل ، GRE ، Lsat، دولینگو و سایر آزمون های بین المللی را بر اساس کتاب های استاندارد موسسات کمبریج و آکسفورد برای شما تهیه کرده اند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به حداکثر نمره دلخواه خود برسید، کافیست سری به وب سایت استاد نینا بزنید و از تعیین سطح و مشاوره رایگان ایشان بهره ببرید!

وب سایت و پکیج های آموزشی استاد نینا، دارای نماد اعتماد الکترونیکی و مجوزهای مربوطه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشند. شما عزیزان با خیال آسوده و اطمینان می توانید دوره مناسب خود را با مشاوره و راهنمایی تیم پشتیبانی ما انتخاب و آغاز نمایید.

https://englishwithneena.com

آموزش زبان انگلیسی با استاد نینا

لینک کوتاه: asriran.com/003GQE

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آزمون های بین المللی آموزش زبان انگلیسی پکیج های آموزش زبان آموزان برای شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۵۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش تیز کردن قیچی توسط استاد آمریکایی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: 4 تکنیک خلاقانه برای تیز کردن چاقو‌ی کند (فیلم) نحوه تیز کردن چاقو‌های خانگی با این روش جدید (فیلم) نحوه تیز کردن تیغه چرخ گوشت در 5 دقیقه (فیلم)

دیگر خبرها

  • آموزش تیز کردن قیچی توسط استاد آمریکایی (فیلم)
  • پیمان جبلی: دوست داشتیم خبرهای خوش المپیک را از زبان او بشنویم
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • نمایندگی تهران پکیج بوتان کجاست؟
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور در اولین دوره اعطای جایزه «شیخ مفید»
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • روایت «ایران» از زندگی در باغچه‌بان
  • از معلم‌بلاگری تا عجیب‌ترین هدیه‌ برای روز معلم!
  • اهتمام به مسائل سیاسی جامعه و بندگی از ویژگی‌های استاد مطهری بود
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟