Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم رنجبریان روز چهارشنبه در نشست هیات فوتبال استان با حضور روسا و اعضای کمیته افزود: به صورت جدی این روند را دنبال می‌کنیم، چرا که اگر این کار را انجام ندهیم از استان‌های دیگر عقب می‌مانیم.
وی بیان داشت: مشکل مالی و اقتصادی از دیگر مشکلات هیات فوتبال هرمزگان است که در این رابطه نیز برای  رسیدگی به ابن موضوع اسغندماه سال گذشته کمیته اقتصادی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس هیات فوتبال هرمزگان اظهارداشت: این کمیته به طور جدی برنامه اقتصادی را برای حل مشکل مالی هیات دنبال می‌کند که امیدواریم با همکاری روسای کمیته ها بتوانیم این مساله را به حداقل برسانیم.
رنجبریان در ادامه با اشاره به برنامه سال ۱۴۰۰ هیات فوتبال هرمزگان اظهارداشت:مهم ترین برنامه این هیات، فوتبال پایه است که کمیته جوانان و استعدادیابی، برنامه ریزی خوبی را دنبال می‌کند و امسال المپیاد استعدادهای برتر برگزار می‌شود که تیم استعداد برتر استان باید خود را برای رقابت دراین مسابقه‌ها آماده کند.
رنجبریان اخلاق مداری را از دیگر برنامه های سالجاری هیات فوتبال هرمزگان دانست که با همکاری تمامی اعضای هیات به اجرا درمی آید. 
وی در ادامه این نشست خطاب به افرادی که می‌خواهند هیات فوتبال هرمزگان را تخریب کنند، گفت: آن‌ها بدانند هیات به فعالیت قانونی خود ادامه خواهد داد و افرادی که می‌خواهند فوتبال استان را به عقب برگردانند، دچار اشتباه اند.
وی یادآورشد: هیات فوتبال هرمزگان در برابر ابن افراد یک قدم عقب نشینی نخواهد کرد و برنامه های زیادی داریم  تا فوتبال استان را به جایگاه اصلی خود برسانیم.
این مسوول اظهارداشت: خوشبختانه عملکرد هیات فوتبال هرمزگان در سال ۹۹ با وجود همه گیری ویروس کرونا در بین استان های کشور مقام نخست رابه خود اختصاص داد.
  دبیر هیات فوتبال هرمزگان نیز گفت: برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان درسال گذشته از جمله فعالیت‌های سختی بودکه از این آزمون نیز سر فراز بیرون آمدیم.
 اصغر معماری افزود: یکی دیگر از فعالیت‌های سال گذشته برگزاری منظم مسابقه‌های استانی در رده های مختلف بود که با همه سختی‌های آن، با کمک کمیته های اجرایی و داوری مسابقه‌ها، آن را به نحو حسن برگزار کردیم وقبل ازاتمام سال ۹۹ به پایان رساندیم.
معماری اظهارداشت: هیات هر انتقادی را می‌پذیرد و افرادی که نسبت به عملکرد هیات انتقادی دارند به صورت حضوری یا به صورت تلفنی انتقادشان را اظهار کنند تا رسیدگی شود.
دراین نشست هریک از روسای کمیته ها نیز عملکرد خود را درسال گذشته بیان و برنامه‌های سال ۱۴۰۰ را ارائه کردند.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون فوتبال ایران هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال ایران هرمزگان فوتبال فدراسیون فوتبال ایران هرمزگان اخبار کنکور هیات فوتبال هرمزگان فوتبال استان سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین

ایسنا/هرمزگان با توجه به طرح های فعال در استان و تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار بازدید از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک توسط اعضاء هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، در دومین روز از سفر اعضای هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین، آنان از بزرگترین نمایشگاه لاستیک و پلاستیک در این کشور بازدید کردند.

خلیل قاسمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در این بازدید اظهار کرد: با توجه به سفر هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان به کشور چین امروز اعضای هیات از نمایشگاه مذکور در راستای ایجاد صنایع پایین دستی و پترو پالایشگاهی بازدید کردند.

وی افزود: با توجه به طرح های فعال در استان و تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار موضوع بازدید از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک صورت گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان بیان کرد: در همین راستا دوتا از واحدهای صنعتی تولید کننده جهت طرح توسعه واحد تولیدی خود اقدام به عقد قرارداد کردند.

قاسمی اذعان کرد: بسته بندی های صیفی جات که گاها با ضایعات مواجه می شدند نیاز به اصلاح خط تولید داشتند که در این سفر واحد تولیدی پتروپلاستیک پدیده بندر با عقد قرارداد با طرف چینی، خط تولید طرح توسعه این واحد بسته شد.

وی افزود: واحد تولیدی آب حیات شهرستان رودان نیز برای احداث خط تولید آبهای طعم دار قراردادی در این نمایشگاه امضاء کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تصریح کرد: در این سفر به سرمایه گذاران متعهد شدیم که خطوط تولیدی که در کشور مورد نیاز است و تولید نمی شوند و می توانند این تولیدات در صادرات غیرنفتی و یا تکمیل زنجیره ها کمک رسان باشند، در ثبت سفارش و واردات آنها، حمایت کنیم.

خلیل قاسمی قاسمی گفت: واحد تولید کننده قطعات بتنی و متدهای سبک ساختمانی در بندرعباس نیز به توافقاتی جهت خرید سی دی های تولیدی PVC شد.

اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان نیز در حاشیه بازدید از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک اظهار کرد: یکی از سیاستهایی که برای توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرکهای صنعتی و نواحی صنعتی که ۷ نواحی صنعتی در سال گذشته راه اندازی شد، حمایت از این واحدهای صنعتی مستقر در آنجاست.

وی افزود: تامین تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ و واردات تجهیزات و ماشین آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی و همچنین آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران در محیطهای نمایشگاهی بین المللی می‌تواند مثمر ثمر باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بیان کرد: سیاست گذاریهایی که برای رونق بخشی شهرکها و نواحی صنعتی داشته ایم، حضور تولید کنندگان در این نمایشگاه تاثیر بزرگی داشته است.

وی در پایان گفت: در بازدید از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک، واحدهایی که در این بخش فعالیت داشتند با حضور در این نمایشگاه بخشی از مذاکرات خود را انجام دادند که با امضای قرارداد به شکل عملی در استان هرمزگان شاهد به بهره برداری این صنایع خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!