Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیریان بابیان اینکه کانون های مساجد به پاتوق فرهنگی هنری نوجوانان و جوانان تبدیل شده است گفت: اگر مسجدی به دنبال شکوفایی، رشد و بالندگی است نمی تواند از جوانان مهجور بماند.

«اسفندیار امیریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با راه اندازی کانون های فرهنگی هنری مساجد در دورترین روستاهای شهرستان فارسان نشان می دهد که جوانان زیادی علاقه مند به حضور در مسجد و فعالیت در برنامه های فرهنگی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان ادامه داد: جوانان امروز مساجد را که زادگاه انقلاب است با حضور گسترده و برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و مذهبی مساجد را همچنان پر رونق و همواره مانا و جاودانه نگه داشته اند.

 

امیریان بابیان اینکه کانون های مساجد به پاتوق فرهنگی هنری نوجوانان و جوانان تبدیل شده است گفت: اگر مسجدی به دنبال شکوفایی، رشد و بالندگی است نمی تواند از جوانان مهجور بماند.

 

وی کانون های فرهنگی هنری مساجد را از بازوان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و گفت: باید از ظرفیت نسل جوان بهره برد؛ چرا که این قشر بهترین ابزار و موتور محرکه در تحقق اهداف عالی کانون های مساجد هستند.

 

امیریان به شرایط کرونایی در کشور و متعاقب آن در استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: جوانان امروز همچون رزمندگان اسلام به صورت خودجوش از روزهای ابتدایی شیوع کرونا پا به میدان گذاشتند و همواره در راستای کمک به نیازمندان گام برمی دارند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان ادامه داد: ضدعفونی معابر و مساجد، تولید و توزیع ماسک های بهداشتی، بسته های معیشتی، بسته های گوشت متبرک قربانی، توزیع گوشت نذری و برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی در بستر فضای مجازی از جمله فعالیت ها و اقدامات اعضای کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری کانون های مساجد شهرستان فارسان فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان