Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@07:35:02 GMT

لیگ برتر در قرق 7+2 مربی استقلالی!

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۷۴۶۶

با انتخاب علیرضا اکبرپور و محمود فکری به عنوان مربیان ماشین سازی و نفت MIS، شمار مربیان استقلالی لیگ به عدد 9 رسید.

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر دو جابجایی بر روی نیمکت های تیم های لیگ برتری رخ داد و طی آن، علیرضا اکبرپور به عنوان پنجمین سرمربی این فصل ماشین سازی انتخاب شد. این تیم تبریزی که خطر سقوط به دسته اول را حس می‌کند پس از وحید بیاتلو، سعید اخباری، مهدی پاشازاده و بختیار حسین‌زاده، پنجمین مربی خود در این فصل را انتخاب کرد تا رکوردی عجیب در این زمینه خلق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نفت مسجدسلیمان نیز پس از جدایی داریوش یزدی، تصمیم گرفت تا محمود فکری را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کند. فکری که خود سابقه حضور در جمع نفتی ها را دارد و او این تیم را از دسته اول به لیگ برتر رساند، پس از یک نیم فصل ناموفق در استقلال، راهی مسجدسلیمان شد تا سومین سرمربی این فصل نفت لقب بگیرد.

 


با حضور فکری و اکبرپور بر روی نیمکت این دو تیم، شمار سرمربیان استقلالی لیگ برتر، به عدد عجیب و جالب توجه 9 سرمربی رسید. فرهاد مجیدی کاپیتان سابق آبی پوشان خود نخستین مربی استقلالی است که هدایت این تیم را نیز برعهده دارد. جواد نکونام دیگر کاپیتان سابق آبی پوشان نیز هدایت فولاد را برعهده دارد و رقابت سختی میان او و تیم سابقش در جدول رده بندی شکل گرفته است.


علیرضا منصوریان دیگر کاپیتان و مربی سابق استقلال است که هدایت آلومینیوم اراک را برعهده گرفته است. امیر قلعه نویی که سرمربی گل گهر است دیگر استقلالی پرآوازه لیگ برتر است. سیدمهدی رحمتی نیز سکان هدایت شهرخودرو را در دست دارد، فکری و اکبرپور نیز به تازگی در لیگ برتر صاحب تیم شدند تا بدین ترتیب شمار مربیان تیم های لیگ برتر که از بازیکنان و کاپیتان های سابق استقلال بر روی نیمکت خود بهره می برند، به عدد 7 برسد.

 


البته از سوی دیگر می توان نام دو مربی دیگر را نیز به این لیست اضافه کرد. رسول خطیبی که مدت کوتاهی پیراهن استقلال را بر تن کرد و ساکت الهامی که در زمان مرحوم حجازی و صمد مرفاوی جزو کادر مربیان استقلال بود، سرمربیان تراکتور و نساجی هستند که با احتساب این دو نفر، تعداد سرمربیان استقلالی لیگ برتر به عدد 9 می رسد.

تراکتور استقلال تهران محمود فکری (سرمربی) علیرضا منصوریان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور استقلال تهران محمود فکری سرمربی علیرضا منصوریان سرمربی مربیان استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهره‌های کلیدی استقلال در این فصل، آرمین سهرابیان است که علاوه بر موفقیت در انجام ماموریت‌هایش به عنوان یک مدافع، در چند دیدار نیز توانست با باز کردن دروازه حریفان، نقش مهمی در کسب امتیازات تیمش داشته باشد. بازیکنی که در جدال آخر آبی پوشان، با یک بدشانسی به تقابل با نماینده قزوین نرسید.

در آخرین تمرین استقلال پیش از جدال برابر شمس آذر بود که آرمین سهرابیان به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را در این دیدار همراهی کند. آسیب دیدگی او طولانی تر از تصور اولیه به طول انجامید و این بازیکن به کمتر از دو هفته انجام کارهای توانبخشی جهت بازگشت به میادین نیاز داشت.

با این حال، سهرابیان طی روزهای اخیر مشغول انجام تمرینات ویژه‌ای بود که توسط کادر پزشکی در نظر گرفته شده و تلاش می‌کند تا به هر نحوی که شده خودش را به جدال حساس مقابل تراکتور برساند، دیداری که در تبریز برگزار خواهد شد و آبی پوشان برای کسب عنوان قهرمانی، به ۳ امتیاز این دیدار نیاز ویژه‌ای دارند.

رسیدن سهرابیان به جدال برابر تراکتور از این لحاظ حائز اهمیت است که رافائل سیلوا نیز همچنان به دلیل آسیب دیدگی از تمرینات گروهی به دور است و برای اینکه نکونام بتواند یک مدافع تخصصی را حداقل روی نیمکت داشته باشد، منتظر چراغ سبز کادر پزشکی است تا نام آرمین سهرابیان را نیز جزو مسافران تبریز قرار دهد.

در شرایط فعلی، وضعیت سهرابیان برای دیدار با تراکتور نامشخص است. طبق اعلام کادر پزشکی استقلال در روزهای منتهی به زمان برگزاری این دیدار می‌توان در خصوص وضعیت آرمین تصمیم نهایی را اتخاذ کرد.

دیگر خبرها

  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط