Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین همدان ؛ سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در نشست اضطراری اعضای ستاد مدیریت کرونا گفت: آنچه هم اینک در کشور و استان همدان رخ داده وضعیت بسیار خطرناکی است هر چند ریشه موج چهارم شیوع ویروس کرونا مربوط به خارج از کشور و موج فراگیر جهانی است.

وی اضافه کرد: این موج با ایام نوروز و خریدهای نوروزی دید و بازدید نوروزی متقارن شده و ما را دچار حرکت آسانسوری در جهش ویروس کرونا کرد به گونه ای که هر روز شمار مراجعان بستری و سرپایی به اورژانس بیمارستان ها در حال افزایش است و باید منتظر فوتی‌های بیشتر در هفته های آینده نیز باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان اظهار داشت: گزارش های دریافتی موید وضعیت نگران کننده استان همدان است به گونه ای که همه شهرستان های این استان به جز اسدآباد وضعیت قرمز پیدا کرده و هم اینک خطرناکترین شرایط ممکن را در همدان شاهد هستیم.

شاهرخی بیان کرد: برای مدیریت شرایط کنونی حاکم بر استان نیازمند عزم جدی به منظور حفظ سلامت مردم با بهره گیری از تجربه یکسال گذشته هستیم چراکه در صورت پیش بینی نکردن تدابیر لازم شمار افراد مبتلا به کرونا و آمار بستری ها به سرعت افزایش می یابد.

وی با اعلام فرمان آماده باش به همه مسئولان تاکید کرد: ستاد استانی و شهرستانی ها مقابله با ویروس کنون از هم اینک باید به صورت ۲۴ ساعته فعال شده و به بررسی و پایش روند اجرای پروتکل های ابلاغی بپردازد.

استاندار همدان ادامه داد: حوزه درمانی با محدودیت هایی مواجه بوده که باید با حضور میدانی فرمانداران و نظارت بر اجرای پروتکل ها اجازه روند صعودی بیماری کرونا و افزایش شمار بیماران مراجعه کننده به بیمارستان ها داده نشود.

شاهرخی با تاکید بر اینکه فرمانداران نباید به گزارش های دریافتی از مسئولان زیر مجموعه اکتفا کنند گفت: فرمانداران کارهای جاری را تعطیل کنند چرا که هم اینک مهمترین کار آنها در کنار کار انتخابات مدیریت اپیدمی ویروس کرونا با پای کار آوردن همه نیروها است.

وی اضافه کرد: نباید محدودیت های کرونایی پیش بینی شده برای شرایط قرمز کرونایی نادیده گرفته شود همچنین دستگاه های دولتی باید در رعایت شیوه نامه های بهداشتی نسبت به سایر اماکن پیشگام و پیشرو باشند.

استاندار همدان ادامه داد: یکی از مشکلات کنونی عادی انگاری ویروس کرونا است که باید با شکل گیری موج اطلاع رسانی، راه اندازی کارناوالهای تبلغی و دیگر روش های ابتکاری مردم را نسبت به این موضوع حساس کرد.

شاهرخی با بیان اینکه تنها گروه های شغلی یک در شهرهای قرمز مجاز به فعالیت هستند از مسئولان اتحادیه های صنفی خواست تیم هایی را برای سرکشی در سطح شهر و بازار و همراه کردن صنوف برای تعطیلی محل فعالیت در نظر بگیرند.

وی اضافه کرد: هم اینک با پروتکل های پیش بینی شده در ستاد ملی کرونا برای شرایط قرمز فاصله زیادی داریم با این وجود مسوولیت اجرای این پروتکل ها با ستاد شهرستانی با محوریت و فرمانداران است. 

استاندار همدان گفت: علاوه بر تعطیلی مراسم های آیینی، حداکثر شمار افراد در جلسات نباید از ۱۵ نفر تجاوز کند همچنین باید توجه داشت که تناقض و دوگانگی در حرف و عمل سبب سردرگمی و ایجاد ذهنیت منفی در مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی می شود.

شاهرخی اظهار داشت: آمار و اطلاعاتی مبنی بر شلوغی مراکز ۱۶ ساعته بهداشتی رسیده است که برای پیگیری از ازدحام در این مراکز آمادگی برای در اختیار گذاشتن فضای مناسب و بزرگتر وجود دارد.

وی بیان کرد: شاهد تجمع و دورهمی برخی از افراد در مناطق تفریحی و توریستی از جمله گنجنامه و بلوار ارم هستیم که انتظار می رود با تعطیل کردن برخی از این اماکن و خاموش کردن چراغ ها مانع تجمع افراد شد.

46

کد خبر 1502322

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان استاندار همدان ویروس کرونا پروتکل ها هم اینک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۷۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # سریال پایتخت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان ناسالم است/ کاشان در وضعیت قرمز آلودگی
  • هوای ۲ شهر بر مدار نارنجی است / پاک‌ترین هوا سهم همدان شد
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت