Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت برپایی ویژه برنامه های قرآنی با توجه به شرایط کرونایی گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان به صورت مجازی و از طریق سامانه بچه های مسجد برگزار می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی مسابقات قرآنی مدهامتان با توجه به شرایط کرونایی گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان به صورت مجازی و از طریق سامانه بچه های مسجد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: در سال جاری متناسب با اهمیت برپایی مسابقات قرآنی مدهامتان این دوره از مسابقات به صورت مجازی در قالب رشته های اذان، مکبری، قرائت نماز، ترتیل، تحقیق، حفظ جزء ۳۰، قرائت تقلیدی، حفظ کل و نقاشی ویژه کودکان برگزار می شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت تعطیل بردار نبودن فعالیت های قرآنی با توجه به شرایط کرونایی بیان کرد: مسابقات قرآنی مدهامتان تا ۳۱ ماه جاری با مراجعه به سامانه بچه های مسجد امکان پذیر است.

 

وی اظهار کرد: این جشنواره قرآنی در رشته قرائت نماز، نقاشی آیات ویژه خواهران و برادران در گروه سنی هفت تا ۱۶ سال است و در رشته مکبری ویژه برادران در مقطع سنی زیر هفت و هفت تا ۱۶ سال همچنین رشته اذان نیز در گروه سنی هفت تا ۱۶ سال برگزار می شود. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: شرایط کلی جشنواره قرآنی مدهامتان به صورت کلی در سامانه بچه های مسجد بارگذاری شده است و علاقمندان با مراجعه به این سامانه در این دوره از جشنواره می توانند شرکت کنند. 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: ثبت نام در سامانه بچه های مسجد سامانه بچه های مسجد جشنواره قرآنی مدهامتان سامانه بچه های مسجد صورت مجازی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه

 محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران گفت: تسهیلات  بانکی  ۵ نوع تسهیلات است اول در بافت فرسوده از تمامی تسهیلات نهضت ملی بدون شرایط چهارگانه قابل پرداخت است.

وی افزود: در برنامه هفتم  بندی  آمده است که بر اساس آن تمامی حمایت‌ها، تسهیلات و تخفیف‌های نهضت ملی مسکن به بافت فرسوده تعلق می‌گیرد  و تا سقف ۵ واحد از تسهیلات نهضت ملی مسکن می‌توانند استفاده کنند.

وی افزود: مبلغ ۱۸۵ میلیون تومان  وام صفر درصد است که کم است و باید افزایش پیدا کند و همچنین تسهیلات اسکان موقت است که ۱۲۰ میلیون تومان در تهران و در ۹۰ میلیون تومان هم در سایر شهرها پرداخت می شود. 

معاون وزیر راه و شهرسازی  اظهار کرد: همچنین تسهیلات مقاوم سازی و مرمت بافت‌های تاریخی وجود دارد که همان تسهیلات نهضت ملی مسکن است که ۸۰ درصد وام ساخت را در برمی‌گیرد.

وی افزود: همچنین یک وام ودیعه در بافت‌های تاریخی را هم داریم که ساکنان این بافت‌ها می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند‌.

وی در خصوص سوال دیگر  باشگاه خبرنگاران در خصوص صددر مدت زمان پروانه های ساختمانی گفت: طبق برنامه هفتم حداکثر مدت صدور ظرف سه ماه پرداخت شود و اگر صادر نشود در حال برنامه ریزی هستیم که از طریق درگاه ملی مجوز‌ها صادر شود‌.

او گفت: مدت زمان صدور پروانه‌های ساختمانی در تهران ۶ ماه است و میانگین کشوری ۸ است  در برخی از شهرها از ۲هفته ای صادر می‌شود و حتی در اصفهان به صورت الکترونیکی پروانه های ساختمانی صادر می‌شود.

وی افزود: یک میلیون و ۵۰ هزار  واحد مسکونی را از سال ۸۴ تا کنون  نوسازی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • تولید خودروهای برقی گامی برای کاهش آلودگی‌هوا است
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • کلاهبرداری سایبری با ارسال پیامک «دریافت کالابرگ»
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت