Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علیزاده گفت: مرحله دوم آزمون طرح ساماندهی داوران قرآن ۱۹ فروردین‌ماه در گیلان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «ستار علیزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اعلام کرد: آزمون عملی طرح ساماندهی داوران در گیلان، ۱۹ فروردین‌ماه با حضور ۳۰ داور همزمان با سراسر کشور در دو نوبت صبح و عصر در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف گیلان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: راه یافتگان به مرحله دوم این آزمون، فایل‌های تلاوت ارسالی از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف را داوری می‌کنند و همین شیوه به منزله آزمون شرکت کنندگان خواهد بود.

 

وی خاطرنشان کرد: کاربرگ های داوری پس از آزمون، جهت تصحیح به مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ارسال خواهد شد.

 

علیزاده افزود: این مرحله با حضور ۱۸ نفر از بانوان و ۱۲ نفر از آقایان در دو بخش داوری قرائت ترتیل و حفظ برگزار و بخش قرائت شامل تجوید، وقف و ابتدا و صوت و لحن خواهد بود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اذعان کرد: پذیرفته شدگان در خرداد ماه برای مصاحبه علمی فراخوان خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه مقرر است در نیمه دوم سال جاری مجدداً آزمون ارتقا داوری مشابهی در سراسر کشور برگزار شود گفت: مرحله اول این آزمون ۲۴ اسفندماه سال گذشته با حضور یکصد داور گیلانی به شیوه غیرحضوری برگزار شد که از این تعداد ۳۰ نفر به مرحله دوم آزمون راه یافتند.

 

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح ایجاد شرایط یکسان برای بهره مندی از تمامی علاقمندان به داوری مسابقات قرآن کریم، ارتقاء کیفیت علمی و فنّی داوران، شناسایی و آموزش و تربیت داوران جوان و هدایت استعدادهای جدید به سمت داوری مسابقات قرآن کریم است.

 

 

پایان پیام/162

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزمون داوری مسابقات قرآنی اوقاف گیلان مدیرکل اوقاف گیلان اوقاف گیلان مسابقات قرآنی مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان به برگزاری این آزمون در دو حوزه سنندج و بانه اشاره کرد و گفت:در این آزمون قرآنی در مجموع ۲۰۰ نفر از حافظان قرآن شرکت کرده اند که ۱۱۶ نفر از این تعداد زن و ۸۴ نفر مرد بودند.
حجت الاسلام رازیانی افزود: این آزمون در سه رشته حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن برگزار شد.
وی افزود:نتایج آزمون یک ماه بعد از برگزاری اعلام خواهد شد و شرکت کنندگان در صورت کسب نمره قبولی در این مرحله به آزمون شفاهی راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • حضور ۱۵۴ حافظ قرآن کریم بوشهری در کسب مدرک تخصصی
  • اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در مشهد
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در گیلان برگزار شد
  • آزمون ارزیابی تخصصی حافظان قرآن کریم آذربایجان غربی
  • آزمون مدرک تخصصی قرآن کریم در استان سمنان برگزار شد