Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» روز چهاشنبه در حاشیه صحن علنی مجلس شورای اسلامی درباره اعلام نامزدی خود در انتخابات ۲۸ خرداد ریاست جمهوری  به خبرنگاران گفت: حضرت آقا فرمودند که افراد ببینند نسبت به موضوعات، صلاحیت دارند یا خیر،  یعنی اگر فردی که خودش را  اصلح می‌داند باید صلاحیت داشته باشد، صلاحیت نیز یعنی باید موضوع را که همان ریاست جمهوری است، بشناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نایب رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ریاست جمهوری فقط اداره داخلی یک کشور نیست و باید فرد ثبت نام کننده باید اداره محیط داخلی و بیرونی کشور، سیاست داخلی و خارجی، امنیت، اقتصاد، فرهنگ و مسائل اجتماعی را بشناسد.

قاضی‌زاده هاشمی در توضیح موضوع شناخت در نامزد ریاست جمهوری گفت: شناخت یعنی آسیب شناسی و داشتن برنامه و راهبرد برای اصلاح است و باید فرد بتواند تحول لازم را ایجاد کند و عدالت‌خواه و شجاع باشد و بتواند تیم مورد نیاز را بسیج کند.

وی ادامه داد: بعد از داشتن این معیارهای گفته شد می‌تواند اعلام کند که نسبت به موضوع صلاحیت دارد.  بعد باید دقت کند که بهتر از او در این زمینه وجود دارد یا خیر. دراین صورت می‌تواند بگوید که در عرصه نامزدی برای ریاست جمهوری است یا نیست. به عبارتی فرد باید خود را «اعلم» و «مرجع» بداند تا برای نام نویسی برای نامزدی ریاست جمهوری اقدام کند.

قاضی‌زاده هاشمی درباره اینکه درصورت ثبت نام آیت الله رییسی برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ آیا از ادامه راه انصراف خواهد داد یا خیر؟ افزود: در این باره جوابی ندارم بدهم. زیرا انسان بر اساس اگرها تصمیم گیری نمی‌کند.

نایب رئیسه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال ایرنا مبنی بر اینکه در صورت ثبت نام و تایید صلاحیت وی توسط شورای نگهبان، چه برنامه‌ای برای دوره ۴ ساله ریاست جمهوری دارد، اظهار داشت: برنامه‌هایی تبیین شده زیاد است که در این مجال نمی گنجد. ولی مواضعی داریم به نام فصل پروانگی، برنامه راهبردی ۲۰ ساله به نام دولت مردم و برنامه چهار ساله دیگری به نام دولت اعتماد و برنامه نظام شایستگی در نظر گرفته شده که روش انتخاب مدیران است که هر کدام موارد از این برنامه ها بحث‌های لازم خود را می‌طلبد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ مشهد شورای نگهبان مجلس یازدهم سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی انتخابات ریاست جمهوری کلات پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ مشهد مجلس شورای اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ مشهد شورای نگهبان مجلس یازدهم سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی انتخابات ریاست جمهوری کلات اخبار کنکور مجلس شورای اسلامی قاضی زاده هاشمی ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟