Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت تأکید کرد: بسیج آماده مشارکت گسترده با وزارت بهداشت در راستای تشدید طرح شهید سلیمانی و طرح های لازم دیگر برای مقابله با ویروس کرونا است.

قدس آنلاین: سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی نامه ای به دکتر نمکی وزیر بهداشت از اعلام آمادگی این سازمان در جهت مشارکت در تشدید طرح شهید سلیمانی و طرح های لازم دیگر و کمک به متولیان عرصه درمان همزمان با موج چهارم کرونا در کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سلیمانی در این نامه اعلام کرده است که سازمان بسیج با همه ظرفیت خود در خدمت ملت عزیز ایران اسلامی در مواجهه با ویروس کرونا است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج مستضعفین طرح شهید سلیمانی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۸۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم الزام مشاغلی که فروش کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده به ارایه دفاتر و ترازنامه

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان امور مالیاتی، رییس سازمان امور مالیاتی با انتشار اصلاحیه ماده (۲) آیین نامه اجرایی موضوع ماده ۹۵ قانون مالیات‌های مستقیم، از افزایش دو برابری نصاب گروه بندی صاحبان مشاغل خبر داد.

محمدهادی سبحانیان، معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان امور مالیاتی کشور در حساب ایکس خود، تصویر نامه اصلاحیه ماده (۲) آیین نامه اجرایی موضوع ماده ۹۵ قانون مالیات‌های مستقیم را منتشر کرد و نوشت: خبر خوب ۳۸ ام، با پیشنهاد سازمان مالیاتی کشور و موافقت وزیر اقتصاد و دارایی، نصاب گروه بندی صاحبان مشاغل به دو برابر افزایش یافت؛ بنابراین اصناف و مشاغلی که فروش کالا در دو سال قبل آن‌ها کمتر از ۳۰ میلیارد تومان باشد، ملزم به نگهداری دفاتر و ارایه ترازنامه و صورت سود و زیان نمی‌باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیدواری وزیر بهداشت به افزایش پرداختی رزیدنت‌ها
  • استقرار ۱۲ تیم امدادی در مسیر تردد زائران بازی‌دراز
  • امیدوارم بتوانیم حقوق دستیاران را به ۲۰ میلیون برسانیم
  • «توافق‌نامه» همچنان معتبر است/ تمدید اجرا
  • عدم الزام مشاغلی که فروش کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده به ارایه دفاتر و ترازنامه
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی آماده نیستند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت