Web Analytics Made Easy - Statcounter

«آیت الله عیسی قاسم» تاکید کرد: جهان شاهد ظلم های مستمر به ملت بحرین است و کسی که عادل باشد، منکر خواسته های برحق این ملت نمی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از منامه پست، «آیت الله عیسی قاسم» مرجعیت شیعیان بحرین در بیانیه ای اعلام کرد: جهان شاهد ظلم های مستمر و طاقت فرسا در حق ملت بحرین است. این ملت تلاش های بسیاری را برای پایان دادن به کابوس ظلم و بی عدالتی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت الله قاسم اعلام کرد: کسی که عادل باشد و عدالت داشته باشد، نمی تواند خواسته ملت و حرکت آنها برای برداشتن ظلم و بی عدالتی و بازپس گیری حقوق مدنی و سیاسی شان و درخواست برای آزادی هزاران زندانی پیرو جوان از زندان های آل سعود را انکار کند. خطر مرگ با ویروس کرونا زندگی زندانیان را تهدید می کند.

 

آیت الله قاسم به ملت بحرین توصیه کرد که حرکت شان همیشه در سطح اهداف شان باشد تا از حقیقت، عدالت، اصلاحات، عشق به امنیت، صلح و نیکی به ملت منحرف نشوند.

 

وی بر پایبندی بر رویکرد مسالمت آمیز، نظم، خرد، ارزش های دینی، احکام شریعت، احترام به خون و مال و ناموس تاکید کرد. زیرا خیر و صلاح مردم و تحقق امید در آن است.

 

در این بیانیه آمده است: شما نباید در گفتار یا عمل اشتباهی کند و به ظالمان اجازه ندهید شما را به آنچه می خواهید فریب دهد و حرکت شما را تحریف کند و خواسته های حقوقی و آزادی زندانیان را به شکست بکشانند.

 

آیت الله قاسم همچنین خواستار ترک هر رفتار و سخنی شد که به هدف آنها آسیب می رساند. آنها باید در مورد هر نوع رفتار عمومی یا خصوصی محافظه کار باشد. باید از دنیا بیاموزند که چگونه مظلوم بر گرفتن حق خود پافشاری می کند، بدون اینکه از حق خود برگردد.

 

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیخ آیت الله قاسم آل خلیفه بحرین ملت بحرین آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل

شبکه المیادین گزارش داد: حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی برای نخستین بار انجام شد.

به گزارش ایرنا، شبکه المیادین اضافه کرد: گروه مقاومت اسلامی بحرین موسوم به «سرایا الاشتر» (گروهان‌های الاشتر) حمله پهپادی به فلسطین اشغالی خبر داد.

 المیادین نوشت: این نخستین بار است که گروه مقاومت بحرین موسوم به سرایا الاشتر به اسرائیل حمله می کند. گروه‌هان‌های الاشتر (سرایا الاشتر) به عنوان گروه مقاومت اسلامی بحرین تصاویری از حمله پهپادی به ساختمان شرکت حمل و نقل «تراک نت» در بندر ایلات خبر داد.

شرکت تراک نت پس از محاصره دریایی بندر ایلات از سوی یمنی‌ها، اقدام به انتقال زمینی کالا از بنادر کشورهای عربی خلیج فارس به فلسطین اشغالی کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین بار
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • بلینکن آتش‌بس با حزب‌الله همزمان با ادامه جنگ در غزه را غیرممکن خواند
  • ایران با تلاش معلمین و استادان به قطب علمی منطقه تبدیل شده است
  • رایزنی‌های مصر برای حل اختلافات ۲ طرف درباره آتش‌بس در غزه
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید اسدپور در شیراز
  • مخالفت اسرائیل با صدور ویزا برای کمیسر کل آنروا