Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-05@23:57:58 GMT

ظرفیت ناب فیروزبهرام و بوستان جنگلی آزادشهر

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۹۴۵۸

ظرفیت ناب فیروزبهرام و بوستان جنگلی آزادشهر

 او اضافه می‌کند: «محصولات کشاورزی و باغی روستاییان حریم تهران که در شرایط مناسب کشت و برداشت می‌شوند و جز در تهران در سایر شهرستان‌های اطراف از جمله اسلامشهر، چهاردانگه و... ارسال می‌شود و بدون‌ تردید این مسئله نقش فراوانی در تعدیل قیمت‌ها و کاهش نرخ عرضه این محصولات دارد.» رئیس اداره فضای سبز ناحیه ۷ منطقه ۱۸ در ادامه از موقعیت ویژه بوستان جنگلی آزادشهر در محدوده ناحیه ۷ و بزرگراه آزادگان صحبت می‌کند و می‌گوید: «این بوستان جنگلی این فرصت و پتانسیل را دارد که تبدیل به قطب تولید انواع گل و گیاه در پایتخت شود البته این پیشنهاد از طرف «امیر محمدی» شهردار ناحیه ۷ به مسئولان شهرداری منطقه داده شده تا در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
دژمخو عنوان می‌کند که در محدوده ناحیه ۷ تاکنون بیش ار ۱۸۰ نوع گل و گیاه و درخت شناسایی شده که هرکدام از آنها می‌تواند در چرخه تولید و تکثیر قرار گیرد.

کد خبر 593316 برچسب‌ها همشهری محله فضای سبز شهرداری منطقه ۱۸ بوستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله فضای سبز شهرداری منطقه ۱۸ بوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حمیدرضا اینانلو با اشاره به توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت گفت: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی دارد، می‌تواند توانمندی خود را به کشور‌های دیگر ارائه دهد، همچنین درباره خدمات ضروری برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی، ایران آمادگی کمک به کشور‌های آفریقایی و بهره برداری از این مراکز با صد در صد تجهیزات پزشکی را دارد.

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو افزود: زمینه همکاری درباره انتقال فن آوری و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با گسترش روابط با این کشور‌ها امکان پذیر است.

دومین نشست بین‌المللی ایران و آفریقا با حضور بیش از ۲۰ کشور آفریقایی از ۷ تا ۱۰ اردیبهشت در تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تولید کنندگان مبلمان فضای باز
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • چرا شهرداری می‌خواهد با تانک از روی پارک‌های تهران بگذرد؟
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • آخرین وضعیت اتوبان شهید خرازی بعد از سیلاب شب گذشته
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی می‌شود
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  • مسجد و فرهنگسرا را چرا داخل پارک می‌سازند؟/ تهران خشک به بوستان نیاز دارد
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد