Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@10:51:06 GMT

وینیسیوس: هیچکس نمی‌تواند مثل کروس بازی کند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۹۵۴۰

وینیسیوس: هیچکس نمی‌تواند مثل کروس بازی کند

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، در دیدار شب گذشته این تیم برابر لیورپول به کمک بازی درخشان تونی کروس، هم تیمی با تجربه اش، دبل کرد.

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس از نمایش خیره کننده تونی کروس دربرد 3-1 رئال مادرید برابر لیورپول در بازی رفت از دور یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، مبهوت شده بود.

کروس با یک ارسال بلند از بالای سر مدافعان لیورپول وینیسیوس را در موقعیت گل قرار داد تا ستاره جوان برزیلی نخستین گل خود برابر لیورپول را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بازی مهاجم رئال مادرید با تمجید از هم تیمی آلمانی خود گفت که هیچکس نمی تواند مانند تونی کروس بازی کند.

 

 

پیش از این بازی سوالاتی مطرح بود که آیا هافبک های سن و سال دار رئال مادرید می توانند در میانه میدان برابر هافبک های لیورپول حرفی برای گفتن داشته باشند؟ اما این تونی کروس 31 ساله و لوکا مودریچ 35 ساله بودند که در بیشتر اوقات بازی قرمزها را کنترل می کردند.

وینیسیوس گفت: "تونی کروس فوق العاده است. او یک اسطوره است.

 هیچکس نمی تواند مانند او بازی کند. او از کلاس بالایی برخوردار است. مردم از بیرون خیلی حرف ها می زنند. من همیشه تلاش می کنم. من هرگز با پیراهن رئال مادرید دبل نکرده بودم، فکر می کنم این بهترین لحظه من است. من به نشان رئال اشاره کردم چرا که خیلی تلاش می کنم. همیشه رویای بازی کردن در رئال مادرید را داشتم.

 

 

من همیشه تلاش می کنم. هم تیمی هایم مرا تشویق می کنند که به ککار کردن و تلاش کردن ادامه دهم. آنها به من اعتماد به نفس می دهند."

وینیسیوس جونیور تونی کروس رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وینیسیوس جونیور تونی کروس رئال مادرید رئال مادرید تونی کروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۰ کادیز؛ بازگشت کورتوآ خوش‌یمن بود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، لالیگا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • گرام سونس: می‌ترسم ویرجیل فن دایک به رئال مادرید برود!
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-0 کادیز (لالیگا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰
  • (ویدئو) خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۰ کادیز؛ بازگشت کورتوآ خوش‌یمن بود
  • کامنت جالب دنی کارواخال؛ به بچه‌هایم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم! / عکس