Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مردم روستای کلسکان چابهار در تماس با تسنیم از افت شدید ولتاژ برق در منطقه‌شان خبر دادند، اداره برق می‌گوید اعتبارات توسعه‌ای برق روستا باید از سوی سازمان برنامه ریزی استان اختصاص یابد که تاکنون اختصاص نیافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار؛ مردم روستای کلسکان دهستان پیرسهراب شهرستان چابهار با ارسال پیامی برای خبرنگاران تسنیم در چابهار می‌گویند، روستای کلسکان با جمعیتی بالغ بر 200 خانوار از توابع بخش مرکزی شهرستان چابهار، با توجه به گذشت 20 سال از زمان برقرسانی و افزایش جمعیت و گسترش روستا، متاسفانه تاکنون هیچ توسعه شبکه‌ای و افزایش ترانس نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام این مردم آمد است: روستا با آن عظیم جمعیتی فقط دارای 2 ترانس از ابتدای برقرسانی است، که دیگر واژه افت ولتاژ یا نوسانات شدید هم  نمی‌تواند بیانگر مشکلات برقی روستا باشد و از واژه "خاموشی" استفاده می‌کنیم. چون درفصل تابستان  که به آن نزدیک هم می‌شویم و وسایل برقی (از قبیل کولر و یخچال) حدود 50 الی 60 خانوار خاموش هستند و سالانه وسایل زیادی نیز می‌سوزند و افراد این خانوارها در هر سنین و تحت هرشرایطی (نوزاد و مادر، نوجوان و جوان، میان سال و پیر، بیمار و.... ) در آن آب وهوای گرم تابستان می‌سوزند ومی‌سازند، اما هیچ کس نیست که به فریاد چندین ساله ما رسیدگی کند؟!!

ویدئو| روایت تسنیم از محرومیت‌های سیستان و بلوچستان / «بَلِ مَچی بازار» ‌روستایی بی‌آب و برق‌پیگیری تسنیم نتیجه داد؛ "بل مچی بازار" سیستان‌ و بلوچستان برق‌دار می‌شود

علی اکبر میهن‌خواه رئیس اداره برق منطقه می‌گوید: اعتبارات توسعه برقرسانی این روستا هم سال گذشته هم امسال در بودجه پیش‌بینی شده است اما به ما اختصاص پیدا نکرده است؛ پیمانکاران اداره برق آماده توسعه برقرسانی به روستا هستند و منتظر اختصاص بودجه از سوی سازمان برنامه و بودجه استان هستیم.

وی در گفت‌وگو با تسنیم می‌افزاید: امیدواریم امسال با پیش‌بینی که صورت گرفته اختصاص صورت گیرد تا روند توسعه برقرسانی روستا با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

رئیس اداره برق منطقه تاکید می‌کند: اداره برق وظیفه پیش‌بینی بودجه توسعه بودجه برقرسانی و هم‌چنین اجرای آن را دارد، همانطور که گفتم ما هم سال گذشته و هم امسال پیش‌بینی‌های لازم را در بودجه برای روستای مذکور داشتیم اما اعتباری اختصاص نیافته است.

انتهای پیام/395/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان اداره برق پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی میرزا کریمی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند در پی انتشار تصویر پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد گفت: حضور پلنگ در آن محدوده طبیعی است و کوهستان و طبیعت اطراف روستاهای مشهد، کلاک و رودافشان یکی از بهترین زیستگاه‌های این گونه است.

میرزا کریمی افزود: پلنگ‌ها اغلب شبگرد و شب شکار بوده و بسیار پنهان کار و انسان گریزند و خطری مردم را تهدید نمی‌کند و جای نگرانی نیست.
وی در خاتمه از مردم خواست در صورت مشاهده حیوانات وحشی بخصوص گربه سانان بزرگ جثه به آنها نزدیک نشوند و سریعاً موضوع را بلافاصله از طریق شماره ۰۹۹۲۱۰۰۱۵۴۰ به یگان حفاظت این اداره اطلاع دهند.

کد خبر 6087733

دیگر خبرها

  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» طرحی برای کمک به اقتصاد روستا
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد