Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله دوم لیگ دسته سوم کشور در حالی از اول اردیبهشت ماه آغاز میشود که شهدای رزکان البرز به عنوان یکی از دو نماینده البرز خود را مهیای حضور پرقدرت در این مسابقات می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز ،مدیر باشگاه شهدای رزکان البرز در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار کرد: تمرینات تیم با نظم خوبی در هفته های اخیر برگزارشده و در آستانه شروع مسابقات از حیث فنی و روحی در شرایط خوبی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید کریمی افزود: با تجربه ای که از مسابقات فصول گذشته در لیگ دو وسه داشته ایم نفرات مورد نیاز کادرفنی را جذب کرده ایم و با اتکاء بر توان بومی امید به کسب نتایج خوب و صعود دوباره به لیگ دو داریم.

وی به گروه بندی مسابقات و حریفان تیم خود در این مرحله اشاره کرد و گفت: تیم های حاضر در گروه اول مسابقات از کیفیت خوبی برخوردارند و برخی تیم ها تدارک ویژه ای دیده اند با این حال ما نیز تیمی آماده و خوب را آماده کرده ایم و به کسب نتایج لازم خوشبین هستیم.

کریمی در پایان گفت: تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم نماینده شایسته ای برای البرز باشیم وبار دیگر حضور در لیگ دو را رقم بزنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز لیگ 3 حمید کریمی شهدای رزکان البرز لیگ دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی عصر شنبه در دیدار با جمعی از کارگران و نمایندگان تشکل‌های کارگری و مدیران جامعه کار و کارگر استان البرز ضمن تبریک ایام مطرح کرد: تکریم کارگر تکریم خداست زیرا خدای تعالی اولین کارگر عالم هستی است.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۰۰ سال پیش دین اسلام جایگاه و اهمیت ویژه‌ای را برای کارگران قائل شده اما هنوز به خوبی به آنها پرداخته نشده است، افزود: در فرهنگ دینی ما که برآمده از قرآن و عترت است، آیات و روایات فراوانی در رابطه با کار، کارگر و کارفرما آمده که این نشان از اهمیت حفظ عزت و کرامت کارگران دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدارهای متمادی با کارگران آن بیانات را بسیار کامل، جامع، دقیق و تبیینی خواند و با اشاره به شعار سال تاکید کرد: امور مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به بعضی از موانع رشد تولید در کشور که نتیجه آن تورم و نبود امنیت شغلی برای کارگران است، قوانین دست و پاگیر اداری، عدم توزیع عادلانه، واردات بی رویه و … را از جمله آنها دانست و بیان کرد: مطالبات کارگران در جلسات مختلف با مسؤولان کشوری و استانی انتقال داده و پیگیری می‌شود.

کد خبر 6090341

دیگر خبرها

  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال