Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه، فرمانده انتظامی استان با اشاره به اقتدار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: نیروهای مسلح کرمانشاه برای حفظ این اقتدار و عزت آماده جانفشانی و فداکاری هستند.

وی با بیان اینکه همدلی و انسجام میان نیروهای مسلح موجب افزایش صلابت کشور و ترس و واهمه دشمنان شده است، تصریح کرد: به برکت وجود ولایت و رهبری فرزانه و مدبر در راس حکومتی کشور امروز در اوج اقتدار قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان ادامه داد: خدمتگذاران مردم در نیروهای مسلح و خصوصا مجموعه انتظامی استان کرمانشاه شبانه روز تلاش می کنند تا امنیت لازم را برقرار و دست دشمنان را برای هرگونه اخلال و بی نظمی کوتاه کنند.
رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: بزرگترین افتخار ما در نیروهای مسلح خدمتگذاری به مردم زیر پرچم انقلاب و ولایت فقیه است و خوشحالیم به مردمی خدمت می کنیم که در دنیا پاکترین و نجیب ترین هستند.

وی همچنین یکی از دلایل قدرتمندی کشور را خون مطهر شهدا و فداکاری و از خودگذشتگی جانبازان و ایثارگران عنوان کرد و گفت: تداوم راه پرعزت و افتخار آنها زمینه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را هموار کرده است.

سردار جاویدان با بیان اینکه توجه به خانواده معظم شهدا و رفع مشکات جانبازان و ایثارگران یکی از مهمترین وظایف مسئولان است، گفت: در همین راستا مسئولان انتظامی کرمانشاه بر خود وظیفه می دانند با همه توان در راستای رفع این مشکلات تلاش و سرکشی های لازم را از انها به عمل آورند.

انجام 610 دیدار با خانواده های معظم شهدا

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته 610 دیدار با خانواده معظم شهدا دیدار شده است، افزود: 320 دیدار نیز با جانبازان و 133 دیدار هم با آزادگان سرافراز صورت گرفته است که نسبت به سال 98 بیش از 65 درصد رشد نشان می دهد.

وی همچنین با اشاره به اینکه انتظامی استان کرمانشاه تاکنون 541 شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، تعداد جانبازان پلیس کرمانشاه را نیز یک هزار و 483 نفر عنوان کرد.

سردار جاویدان در پایان از وجود 203 آزاده تحت پوشش خدمات فرماندهی انتظامی استان سخن گفت و افزود: 55 جانباز نیز هم اکنون در بخش های مختلف پلیس کرمانشاه مشغول به کار هستند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرمانشاه نیروهای مسلح علی اکبر جاویدان استان کرمانشاه انتظامی استان نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت

 امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز چهارشنبه در سفر شهرستانی به مازندران در گلزار شهدای بابل بیان داشت: دولت و مجلس برای حمایت از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران مصمم هستند.

وی اظهار داشت: در سال جدید تلاش شد که دغدغه درمان خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان کاهش یابد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه در سال جدید در بخش درمان و پرداخت معیشت والدین و خانواده‌های شهدا و جانبازان افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشتیم؛ خاطرنشان کرد: دولت و مجلس مصمم هستند در سال جاری خدمات بهتری به خانواده‌های شهدا و جانبازان ارائه کنند.

وی تصریح کرد: اردیبهشت ماه سالروز شهادت دلیرمردان مازندران در خان طومان است که این دلاور مردان برای حفظ حرم اهل بیت(ع) رشادتهای زیادی از خود نشان داده اند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (چهارشنبه) با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای والای مقام این شهر ادای احترام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • ۲۰ توصیه رهبر معظم انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
  • ۲۰ توصیه رهبر انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت