Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:26:44 GMT

شمال بار؛ از معتبرترین اتوبارها و باربری تهران با نرخ مصوب

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۱۱۸۴

شمال بار؛ از معتبرترین اتوبارها و باربری تهران با نرخ مصوب

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اتوبار های متعددی در شهر تهران فعالیت دارند ولی از این میان تعداد کمی از آنها سرویس دهی و بسته بندی مناسبی دارند. از این میان می‌توان به ظریف بار، اطلس بار، شمال بار، ظرافت بار و صداقت بار اشاره کرد.

اتوبار و باربری شمال بار معروف به ۱۷۱۷ با داشتن سال‌ها تجربه و دارا بودن انواع ماشین‌های حمل از جمله کامیونت، خاور و کامیون یکی از قوی‌ترین باربری در کشور محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتوبار شمال بار

شمال بار با استفاده از کارکنان با اخلاق و حرفه ای به منظور ارائه خدمات حمل بار و اثاثیه منزل در سراسر استان تهران در خدمت شما عزیزان می‌باشد.

باربری شمال بار جهت حمل بارهای شما و جابجایی کلیه اثاثیه منازل، ادارات و شرکت‌ها در خدمت شماست. باربری شمال بار توانسته با موفقیت در طول سال‌های گذشته در جهت رفاه مشتریان خود گام بردارد.

ما با تجربه فراوان در زمینه حمل و نقل اثاثیه منزل و جهیزیه و همچنین مبلمان، با کادری مجرب و با تجربه و همچنین دارای کامیون‌هایی با تجهیزات مدرن بسته بندی در خدمت همشهریان محترم تهرانی و همچنین سایر شهرستان‌ها می‌باشد.

باربری تهران، مرکز تماس مشتریان ۱۷۱۷

اگر شما هم نیاز به اتوبار دارید با مرکز تماس مشتریان شمال بار که بدون نیاز به پیش شماره در تهران، با شماره ۱۷۱۷ می‌توان آن را شماره گیری کرد، در ارتباط باشید و یا از طریق سایت به صورت آنلاین درخواست باربری و اتوبار را ثبت کنید.

کافی است برای باربری تهران و درخواست حمل اثاثیه، با ما که تمام این خدمات را به بهترین نحو در اختیار شما قرار می‌دهد تماس بگیرید (۱۷۱۷) و ما یکی از بهترین سرویس‌ها را در اختیار شما می‌گذاریم.

با افزایش روز افزون جمعیت شهرها، حمل و نقل و جابه جایی ها نیز به همان نسبت افزایش پیدا کرده است در نتیجه شرکت‌های اتوبار بسیاری در سطح شهرها در حال فعالیت هستند تا خدمات خود را با حداکثر کیفیت ممکن برای متقاضیان ارائه دهند.

باربری در محدوده‌های شمال تهران

یکی از دغدغه‌هایی که مسلماً در ذهن شماست پیدا کردن کامیون مناسب برای بار زدن اثاث شما در نقاط شمالی تهران خواهد بود که به بهترین شکل ممکن این اثاث را جابجا کند. برای درخواست حمل اثاثیه و باربری شمال تهران می‌توانید با اطمینان کامل سرویس‌های ما را درخواست کنید.

همان طور که می‌دانید هر کامیونی مناسب اثاث کشی نیست؛ زیرا حفظ اثاث منزل و سالم نگه داشتن آن‌ها فقط با ماشین‌های مناسب و رانندگی حرفه ای یک راننده امکان پذیر است و علاوه بر آن یک تیم حرفه ای زیر نظر شرکت معتبر مورد نیاز است.

وسایلی مثل ظروف چینی، یخچال، لباس شویی و اجاق گاز و … نیاز به نگهداری و بار زدن مناسب دارد که خیال شما از بابت خراب نشدن آن‌ها راحت باشد.

بهترین اتوبار در شمال تهران، اتوباری است که تمامی خدمات اعم از ماشین خوب و مناسب، کارگرهای حرفه ای اثاث کشی، بسته بندی درست و صحیح اثاثیه منزل را انجام بدهد.

اگر به یک اتوبار در تهران اطمینان داشته باشید که کار اثاث کشی شما را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد، دیگر نگران این مسئله نخواهید بود.

بسته بندی تخصص ماست

یکی از مواردی که بسیار توجه می‌شود و بر روی آن حساس هستیم، بسته بندی وسایل است. انجام کلیه امور اسباب کشی از بسته بندی تا چیدمان را برای شما به بهترین نحو انجام خواهیم داد.

ارائه مشاوره رایگان تلفنی و ارسال کارشناس برای ارائه قیمت، قبل از رزرو از خدمات ویژه ما برای مشتریان می‌باشد.

بسته بندی باید به گونه‌ای صورت گیرد که کوچک‌ترین ضربه و کمترین خسارت به وسایل مخصوصاً ظروف حساس و شکستنی وارد نشود، بنابراین، بسته بندی درست و اصولی است که سلامت وسایل را در حین جابه جایی تضمین می‌کند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5183675

منبع: مهر

کلیدواژه: باربری اسباب کشی کسب و کار کسب و کار ساختمان سازی گروه خودروسازی سایپا تولید محتوا واحد صنعتی ویروس کرونا کسب و کارهای اینترنتی سئو سایت پلاستیک بازی های رایانه ای کلاهبرداری انرژی خورشیدی پوست فیبر نوری باربری شمال بسته بندی شمال بار حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری

امتداد - شرکت بیمه معلم که چند سالی است در رشته حمل و نقل کالا و بخصوص در زمینه بیمه کشتی فعالیت گسترده ای دارد، توانسته در سال مالی ۱۴۰۲ حدود ۹۰ درصد بودجه خود را در این رشته محقق کند

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیمای بیمه معلم در گفت و گوی اختصاصی با بیمه نویس ضمن اعلام این مطلب خاطر نشان کرد: در سال گذشته حدود ۹۰ درصد بودجه شرکت در رشته حمل و نقل محقق شده و وضعیت پرتفوی شرکت در این رشته مطلوب است.

وی با بیان اینکه یکی از بخش‌های فنی شرکت بیمه معلم ، بیمه‌های باربری ،کشتی و هواپیما است، افزود: رشته‌های بیمه‌ای شامل بیمه حمل و نقل کالا (باربری)، بیمه بدنه کشتی و بیمه بدنه هواپیما تحت پوشش بیمه باربری قرار دارد و شرکت بیمه معلم با تمام توان به فعالیت خود در این حوزه مشغول است.

محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیما همچنین گفت: بیمه های حمل و نقل کالا به صورت قابل اطمینانی زیان های مالی کالاهای تجاری را درصورت تحقق خطرات مرتبط با حمل و نقل دریایی، هوایی و زمینی مورد پوشش قرار می دهد و طبق قراردادهای موجود، بیمه گر جبران خسارت و نیز تقبل هزینه های احتمالی ناشی از حمل کالا را به عهده می گیرد.

محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیما در ادامه با بیان این نکته که در صنعت بیمه سهم بیمه باربری حدود ۲ درصد است، اضافه کرد: علت پایین بودن این سهم نسبت به رشته های دیگر این است که همه مردم کار تجاری یا صادرات و واردات انجام نمی دهند و تعداد کمی از افراد در این حیطه مشغول فعالیت هستند؛ بنابراین شرکت های بیمه هم سهم اندکی از پرتفوی خود را به این رشته اختصاص داده اند.

وی تاکید کرد:  انواع بیمه های باربری عبارتند از بیمه های وارداتی، بیمه های صادراتی، ترانزیت و بیمه های داخلی که با توجه به تخصصی بودن این رشته و لزوم برخورداری نماینده های فعال دراین زمینه، تعداد نمایندگان شرکت های بیمه که در حوزه باربری فعالیت می کنند، بسیار محدود است.

سهم بیمه معلم از بیمه تخصصی کشتی ها

محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیما با بیان این نکته که در حال حاضر ۳۸ درصد سهم بازار از بیمه دریایی در اختیار بیمه معلم است، افزود: بیمه معلم از سال ۲۰۰۷ به این حوزه ورود کرد و سعی شده فعالان این حوزه را جذب کنیم و افراد متخصص در این زمینه مثل کاپیتان ها، مهندسان سازه، لجستیک و… که همگی آشنا به امور بودند  به صورت تخصصی در این حوزه مشغول به همکاری با بیمه معلم هستند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از علت های موفقیت بیمه معلم در رشته کشتی این بوده که بیمه مرکزی پوشش های اتکائی مربوطه را به خوبی تامین کرده است.

محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیما شرکت بیمه معلم در ادامه گفت: در بیمه کشتی، شرکت بیمه با توجه به نوع شناور، مسئول جبران خسارت بدنه شناورها است و در بعضی از پوشش‌ها مسئولیت ناشی از تصادم و همچنین زیان همگانی نیز تحت پوشش قرار می‌گیرد ودر صورتی که بدنه و ماشین آلات و تاسیسات آن به علت وقوع هر یک ازخطرات بیمه شده، ‌زیان وارده به بیمه گذار را تا حداکثر مبلغی که به عنوان ارزش مورد بیمه در بیمه نامه تعیین می شود با توجه به شرایط و مقررات بیمه نامه جبران می کند.

محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیما همچنین اظهار داشت: با وجودی که ضریب خسارت کل صنعت در این رشته ۲۵ تا ۳۰ درصد است اما بیمه معلم توانسته با ضریب خسارت ۱۰ درصد عملکرد موفقی را در این رشته رقم زده و در کل صنعت رتبه ۱۱ را به خود اختصاص دهد.

به منظور توسعه بیمه های حمل و نقل توصیه می گردد شرکتهای تجاری ایران قراردادهای فروش خود را بر اساس ترم CIF تنظیم نمایند که شرکتهای بیمه ی ایرانی بتوانند پوشش های بیمه ای لازم را به صادرکنندگان کالا ارائه نمایند.

وی تاکید کرد: می توان گفت ترکیب پرتفوی بیمه معلم در رشته حمل و نقل کالا بسیار مطلوب است؛ به طوریکه ۳۰ درصد به بیمه باربری وارداتی، ۶۰ درصد به بیمه باربری صادراتی و مابقی به بیمه های داخلی تعلق دارد و جالب است بدانید که رشته کشتی در جایگاه چهارم در پرتفوی بیمه معلم است.

محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیما شرکت بیمه معلم از انعقاد قرارداد جدید بیمه حمل و نقل کالا با  گروه کشتیرانی  جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: این همکاری جدید در مراحل عملیاتی قرار دارد و به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده