Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@12:37:49 GMT

فرشاد فرجی همچنان در قرنطینه

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۱۵۳۱

فرشاد فرجی همچنان در قرنطینه

فرشاد فرجی همچنان در حال طی کردن روزهای قرنطینه است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فرشاد فرجی که از پیش از بازی با پدیده درگیر ماجرای ابتلا به ویروس کرونا شد، این روز‌ها دوران قرنطینه را پشت سر می‌گذارد. او قرار است تا پایان هفته جاری در قرنطینه مانده و سپس تست کرونا بدهد. از این رو همان طور که پیش‌تر خبر داده بودیم با توجه به غیبت فرشاد فرجی در تمرینات، او قادر به همراهی پرسپولیس در بازی با نساجی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حالا باید منتظر بود و دید بالاخره فرشاد فرجی چه زمانی می‌تواند در ترکیب ثابت پرسپولیس به میدان برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرشاد فرجی پرسپولیس کرونا فرشاد فرجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آفرینش تو برای ما مهم است» در برج آزادی آغاز به کار می‌کند

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه گروهی تصویرسازی «آفرینش تو برای ما مهم است...» با ارائۀ آثار تصویرسازی دانش‌آموزان دبستان دخترانۀ آفرینش تهران، ۲۱ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۱:۰۰ در برج آزادی تهران، افتتاح خواهد شد.

در این نمایشگاه که با همکاری مجموعۀ هنری «برج آزادی» و «بنیاد رودکی» افتتاح خواهد شد، «سارا رحمانی‌پناه»، مدیر دبستان «آفرینش» در جایگاه سرپرست، «علی شاطرانی» در جایگاه مدیر اجرایی و «آرزو معظمی»، در جایگاه مدیر هنری، راهنمایی دانش‌آموزان این آموزشگاه را در فرآیند شکل‌گیری این نمایشگاه بر عهده داشته‌اند.

در این نمایشگاه، آثاری از دختران دانش‌آموز گروه «فرشته»، «آرنیکا ابراهیمی»، «دلوین احسنی»، «آوان اسکندری»، «ویانا اشجع مهدوی»، «نورا الماسی»، «سولان امین‌زاده»، «شایلی انتقالی»، «سوفیا باستانی»، «سیده حسنا بیات‌غیاثی»، «ماهک بیرقی»، «نیکی بیضائی»، «پریا جانکاه»، «نوا جودی»، «نیکی حقانی»، «باران خانی»، «پانیسا سیفی»، «هانا صیفی‌مفرح»، «مرسانا عبدالله»، «جانان عظیمی»، «آیسان عبداللهی»، «دلسا فرجی»، «جانا فرجی»، «سوفیا کشانی»، «شایلین کشاورز کلهری»، «لیانا محمدی»، «نیلا محمدی‌راد»، «سوفیا مقصودی»، «ستاره مؤمنی‌رخ»، «مرسانا نارویی»، «سلین نجاری» و «نیکا هاشمی»، در تکنیک‌های مختلف تصویر سازی به نمایش گذاشته خواهد شد.

این نمایشگاه، پس از برگزاری آیین افتتاحیه، همه روزه از ساعت ۱۰:۰۰ میزبان عموم علاقه‌مندان به هنر تصویرسازی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «آفرینش تو برای ما مهم است» در برج آزادی آغاز به کار می‌کند
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی واقعیت دارد؟
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!