Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه قزوین گفت: دستگاه قضا به درخواست و مطالبات مالکان و اهالی شهرک اندیشه قزوین رسیدگی کند تا مشکلات مردم در این ناحیه منفصل شهری برطرف شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین امروز به دیدار آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین رفتند و درباره پرونده‌های شهرک اندیشه و شهرک نیاورات گزارش‌هایی را به نماینده ولی فقیه ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قزوین در دیدار نوروزی خود با رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین اظهار داشت: دستگاه قضا به درخواست و مطالبات مالکان و اهالی شهرک اندیشه قزوین رسیدگی کند تا مشکلات مردم در این ناحیه منفصل شهری برطرف شود.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی اضافه کرد: متاسفانه در موضوع شهرک اندیشه قزوین بعضی از افراد مسئولیت‌های اجتماعی و قانونی را زیر پا گذاشتند و مرتکب تخلفاتی شده‌اند که متاسفانه تخلفات این عده قلیل برای گروه زیادی از مردم دردسر و گرفتاری مالی ایجاد کرده است. به همین خاطر قوه قضائیه باید با جدیت تمام به مشکلات اهالی اندیشه رسیدگی کرده و مانع تضییع حق مردم شود.

عابدینی با اشاره به تاثیر بالای نظارت قبل از وقوع جرم گفت: اگر دستگاه‌های نظارتی نظارت‌های دقیق را به موقع و قبل از وقوع تخلف انجام دهد، جلوی بسیاری از تخلف‌ها گرفته می‌شود و به همین خاطر نهادهای نظارتی و حراستی باید بیش از گذشته کار خود را جدی بگیرند تا شاهد ارتکاب جرائم بزرگی مانند زمین‌خواری نباشیم.

تجمع اهالی شهرک اندیشه قزوین/معترضان خواستار ورود "رئیسی" به مشکل سلب مجوز ساخت شهرک شدندبلاتکلیفی مالکان زمین‌های شهرک عظیمیه قزوین به بیش از 30 سال رسید/ مشکل کار دقیقاً کجاست؟ + فیلممشکلات زمین‌های تعاونی عظیمیه در سفر رئیس دستگاه قضا به قزوین پیگیری می‌شود

وی ادامه داد:‌ متاسفانه چنین جرائمی با توجه به اینکه با سرنوشت مردم و افراد درگیر هستند، آسیب‌های اجتماعی زیادی را برای مردم به وجود می‌آورند و آنها را به دردسر زیادی می‌اندازند.

به گزارش تسنیم، مشکل اهالی شهرک اندیشه مربوط به تخلف چند تن از اعضای هیئت امنای این شهرک در مورد اتساع غیرقانونی زمین‌هایشان است که به شکل غیرقانونی و بدون طی روند قانونی تغییر کاربری اراضی خود بیش از 20 هکتار زمین را به مایملک خود تبدیل کرده‌اند که در نهایت با ورود دستگاه قضائی رئیس شورای شهر قزوین هم در این رابطه بازداشت شد و دادستان قزوین در گفت‌وگو با تسنیم اعلام کرد که مشکل مجوز ساخت نیمی از اهالی شهرک برطرف شده است.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد نماز جمعه قوه قضائیه شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین ستاد نماز جمعه قوه قضائیه شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین شهرک اندیشه قزوین امام جمعه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۱۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه پایگاه مردمی است

حجت السلام والمسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مسئله شعار سال نشان از حضور مردم در عرصه‌های مختلف دارد، اما گاهی گلایه‌هایی در مورد مطرح نکردن مطالبات مردم مطرح می‌شود که باید شورا‌ها واقعیات را مطرح کنند، همچنین مسئولان نسبت به شورا‌ها عنایت لازم را داشته باشند تا با همدلی و همکاری مشکلات مردم رفع شود.

وی با اشاره به روز معلم و شهادت شهید مطهری، افزود: شهید مطهری الگوی تمام عیار، شخصیتی جامع، موثر و مفید برای جامعه به ویژه فرهنگیان است، امروز فرهنگیان با انگیزه در صحنه حاضرند، اما ضرورت‌ها بیش از پیش است.

بیشتر بخوانید

مطالبات مردمی روی میز بررسی

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تربیت نسل جوان و نوجوان، جهت‌دهی فکری، اخلاقی، علمی و ایمانی آن‌ها کاری است که عمده آن در آموزش و پرورش و به دست معلمان شکل می‌گیرد که باید انگیزه لازم در معلمان ایجاد شود کما اینکه خلاء‌هایی وجود دارد که باید رفع شوند، بنابراین معلمان باید با انگیزه کافی تربیت نسل جوان و نوجوان را مفید و کارا انجام دهند.

نکونام با بیان اینکه نماز جمعه پایگاه مردمی است، ادامه داد: سخن اصلی در این پایگاه‌ها سخن مردم است، مواضع امام جمعه از مواضع رهبری اخذ می‌شود و باید خط مشی رهبری دنبال شود، در مواضع مقام معظم رهبری مطالبات مردم بیان می‌شود به گونه‌ای که ائمه جمعه باید حرف دل مردم را بیان کنند و باید اجازه دهند با رعایت موازین، اخلاق و حفظ حریم و حرمت مسئولان مطالبات بیان شود و با سعه صدر پیگیر و شنوای مطالبات مردم باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن