Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@05:18:40 GMT

آغاز واکسیناسیون رانندگان اتوبوس در تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۱۹۸۱

آغاز واکسیناسیون رانندگان اتوبوس در تهران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونا در تهران گفت: به این منظور، موضوع عملیات ضد عفونی کردن ناوگان اتوبوسرانی بیش از پیش تشدید و انجام مستمر و منظم آن را به صورت ویژه مورد توجه قرار داده‌ایم.

قدس آنلاین: محمود ترفع همچنین از آغاز عملیات واکسیناسیون رانندگان ناوگان اتوبوسرانی تهران که روزانه با صدها و هزاران شهروند سر و کار دارند، تا چند روز آینده خبر داد و افزود: ۵۵۰۰ راننده اتوبوس به منظور در امان ماندن از کرونا به زودی واکسینه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون ۲ هزار راننده بخش عمومی و ۳۵۰۰ راننده بخش خصوصی شرکت واحد در چند مرحله انجام خواهد شد، اظهار کرد: این مهم با درخواست و پیگیری مدیریت شهری از ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی و با همکاری و مساعدت ستاد مذکور و وزارت بهداشت از سوی یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران به زودی آغاز می‌شود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره تغییر مسیر بخشی از خط ۷ بی‌آرتی در محور خیابان حضرت ولی‌عصر (عج) نیز توضیح داد: به دلیل ایجاد سنگ‌فرش در محدوده خیابان زرتشت، بخشی از مسیر خط ۷ از طریق خیابان فاطمی و بلوار کشاورز انجام می‌شود که بعد از اتمام عملیات عمرانی به روال قبل باز خواهد گشت.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه اتوبوسرانی تهران شرکت واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یعقوب اندامی افزود: از سال۲۰۰۱ تا کنون با تلاش همکاران مراکز بهداشت و با وجود پوشش بالای واکسیناسیون و انجام با کیفیت عملیات ایمن سازی تکمیلی سالیانه، وضعیت عاری از فلج اطفال در کشور تداوم داشته است.

او تصریح کرد:، اما احتمال ورود و انتشار مجدد این بیماری با وجود دو کشور همسایه افغانستان و پاکستان که بیماری فلج اطفال در آن‌ها بومی می‌باشد در کشور وجود دارد که برنامه ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال گروه‌های هدف در استان همدان انجام می‌شود. 

مدیرگروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: امسال نیز در دو مرحله ۲ تا۴ اردیبهشت ماه و ۳۰ اردیبهشت تا ۱ خرداد ماه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال جهت کودکان زیر ۵ سال در استان انجام می‌شود. 

یعقوب اندامی افزود: گروه‌های هدف این برنامه واکسیناسیون همه مناطق تحت پوشش تیم‌های سیار و همه کودکان زیر ۵ سال که احتمالا همراه مادران خود در زندان اقامت دارند خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • اولین اتوبوس‌ خودران شیفت شب جهان در سئول (فیلم)
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون‌بندی شبکه آب در غرب و شرق شهرکرد