Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان این که این نیرو همواره با دانش بوده و آینده بسیار روشن در انتظار آن هم در بحث هواپیماهای با سرنشین و هم بدون سرنشین است، تاکید کرد: پیشرفت های بسیار خوبی حاصل شده است.

به گزارش برنا، به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش، در آیین دانش آموختگی خلبانان اف 4 در پایگاه شهید نوژه همدان، ضمن تبریک سال جدید گفت: نیروی هوایی ارتش، نیروی ویژه ای است و می توان گفت که هر روز، شرایطی مشابه با شرایط دوران جنگ تحمیلی را تجربه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال گذشته این نیرو، سال موفقی را سپری کرد و به پیشرفت های قابل توجهی دست پیدا کرد.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش همواره نیرویی با دانش بوده و آینده بسیار روشن در انتظار نیروی هوایی هم در بحث هواپیماهای با سرنشین و هم بدون سرنشین است و پیشرفت های بسیار خوبی حاصل شده است.

 سرتیپ نصیرزاده خطاب به خلبانان جوان بیان کرد: ویژگی‌هایی مانند شجاعت در زمان خطر، ایمان داشتن به کار و وظیفه محوله، داشتن انگیزه در انجام کارها و به روز کردن دانش در زمینه هوانوردی از ویژگیهای اصلی شغل خلبانی است و تمامی تلاش شما جوانان باید بالا بردن بهره‌وری کاری در سورتی‌های پروازی باشد.

وی گفت: پوشیدن لباس خلبانی روحیه و شجاعت بزرگانی همچون امیر برات پور، شهید بابایی، شهید دوران، شهید خلعتبری، شهید اردستانی و دیگر بزرگان عرصه پروازی را می خواهد که با خالی نکردن میدان و شجاعت مثال زدنی، حماسه های دوران دفاع مقدس را آفریدند.

 سرتیپ نصیرزاده تصریح کرد: فلسفه شغل خلبانی قابل وصف نیست و توصیه من به تمامی شما خلبانان جوان پایداری در کارها، استقامت داشتن، همت و تلاش مضاعف و چشم دوختن به اهداف دوردست است و هیچ گاه امید خود را از دست ندهید و با روحیه بالا کارهای خود را پیگیری کنید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر تهدیدات روزافزون فضای مجازی خاطرنشان کرد: فضای مجازی تهدیدی ویرانگر و جنگ تمام عیاری است که کانون خانواده را هدف گرفته است و تهدیدی بسیار جدی برای باورهای انسان به شمار می رود که لزوم آموزش درست و شیوه بهره برداری صحیح از این فضا بیش از پیش ضروری است.

مراسم دانش آموختگی خلبانان اف 4 نیروی هوایی ارتش، با حضور امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده، حجت الاسلام قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی و جمعی از مسئولان و فرماندهان این نیرو روز چهارشنبه در پایگاه هوایی شهید نوژه برگزار شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی جنگ تحمیلی دوران دفاع مقدس فلسفه فضای مجازی جنگ خانواده ارتش نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در مراسم تکریم، تودیع و معارفه فرماندهان جدید و قدیم پایگاه شکاری برادران شهید دلحامد چابهار که با حضور فرماندهان و جمعی از فرماندهان یگان‌های مستقر در شهرستان کنارک و مسئولان این شهر برگزار شد، گفت: مردم منطقه چابهار و به‌ویژه کنارک از شریف ترین، مهربان‌ترین و وفادارترین مردمان این کشور در استان سیستان و بلوچستان هستند که ثابت کردند در شرایط تحریم استکبار جهانی پای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و ما به وجود این مردمان افتخار می‌کنیم.

امیرسرتیپ خلبان واحدی در ادامه با بیان اینکه جا به جایی فرماندهان و کارکنان در پایگاه‌ها و یگان‌های نظامی باعث پویایی در آن مجموعه‌ها می‌شود، اظهار کرد: پایگاه شکاری شهید دلحامد چابهار به لحاظ اهمیت و حساسیت یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است و به مدد الهی حضور فرماندهانی لایق، نخبه، کارآمد، توانمند، انقلابی و مسئولیت پذیر در یگان‌های این نیروی الهی باعث پیشرفت نهاجا شده است.

در این مراسم امیرسرتیپ دوم خلبان عبدالله ابکی به سمت فرماندهی جدید پایگاه شهیدان دلحامد منصوب و از خدمات و تلاش‌های امیرسرتیپ دوم خلبان مهدی کرمی تجلیل و قدردانی شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند