Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: ظرفیت سیلوهای ذخیره نهاده‌های دامی و کالاهای اساسی و استراتژیک شرکت پشتیبانی امور دام استان باید افزایش یابد.

به گزارش قدس آنلاین،«جهانگیر رستم‌زاد» در نشست بررسی تأمین فضای انبار شرکت پشتیبانی امور دام استان اظهار کرد:  هم اکنون ظرفیت ذخیره سازی انبارهای این شرکت محدود است و نمی‌تواند میزان قابل توجهی نهاده دامی و کالای استراتژیک ذخیره کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قبل از صدور مجوز برای ایجاد یک سیلو ۳۰ هزار تنی با مجوز جهاد کشاورزی و تامین اعتبار توسط سازمان مدیریت باید مشکل تامین فضای مورد نیاز آنها برطرف شود.

وی تاکید کرد: شرکت پشتیبانی امور دام استان با انعقاد قرارداد با سیلوداران از ظرفیت خالی سیلوهای موجود به صورت اجاره ای برای ذخیره سازی نهاده ها استفاده کند تا مشکلی برای تامین و ذخیره سازی کالاهای اساسی از جمله نهاده ها نداشته باشیم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سیلوها ایلام کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازه‌های آبخیزداری سمنان ۶ میلیون مترمکعب رواناب بارش‌ها را ذخیره کرد

جعفر مرادی‌حقیقی  در بازدید از طرح‌های آبخیزداری بخش کالپوش شهرستان میامی در شرق استان سمنان گفت: هزار و ۵۰۰ سازه آبخیزداری در استان سمنان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه حجم ذخیره‌سازی این سازه‌ها ۱۲ میلیون مترمکعب است، ابراز کرد: این میزان رواناب در بارندگی‌های فروردین و اردیبهشت‌ امسال و اسفند ۱۴۰۲ در این سازه‌های آبخیزداری استان ذخیره‌سازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • هرآنچه درباره نسل ششم آیپد ایر می‌دانیم
  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • امکان تامین نهاده دام و طیور با کشت فراسرزمینی/می توان هاب غذایی منطقه شد
  • مرغداران وارد بازی مافیایی واردات مرغ نشوند
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • سازه‌های آبخیزداری سمنان ۶ میلیون مترمکعب رواناب بارش‌ها را ذخیره کرد