Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در هفته چهارم از مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و سن‌ایچ ساوه از ساعت ۱۶ و در سالن پیروزی اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

بازی را بازیکنان گیتی‌پسند بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی موفق شدند از حریف پیش بیفتند؛ در ادامه بازی متعادل‌تر شد اما بازهم شاگردان وحید شمسایی در گیتی‌پسند به گل رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از گل دوم گیتی‌پسند، بازیکنان سن‌ایچ برای جبران گل‌های خورده بازی را در دست گرفتند و موفق شدند یکی از گل‌ها را جبران کنند؛ این دیدار در نیمه نخست با برتری ۲ بر یک گیتی‌پسند به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز گیتی‌پسند خیلی زود به گل رسید و دوباره اختلاف را به ۲ گل افزایش داد؛ در ادامه تلاش‌های سن‌ایچ ثمر داد و این تیم بار دیگر به گل رسید اما گیتی‌پسند خیلی زود این گل را پاسخ داد.

در پایان گیتی‌پسند موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ از سد سن‌ایچ ساوه عبور کند، به این ترتیب گیتی‌پسند با ۷ امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد و سن‌ایچ ۷ امتیازی باقی ماند و تا رده سوم سقوط کرد.

کارت زرد: نادر حنیفی، علی‌رضا حوان، مهرداد کریمی و فرشید نادری از سن‌ایچ

کارت قرمز: -

ترکیب گیتی‌پسند اصفهان:

سپهر محمدی، علی‌اصغر محمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، وحید شفیعی، سعید احمدعباسی، علی‌رضا وفائی، فرهاد توکلی، سروش احمدنیا، مهدی مهدی‌خانی، مهران رضاپور، مسعود یوسف و مهدی مصطفایی

سرمربی: وحید شمسایی

ترکیب سن‌ایچ ساوه:

محمد امیرحسینی، نادر حنیفی، فرشید نادری، مهرداد کریمی، محمدناصر صفا، سینا پرکاس، مهدی عامری، امیرحسین صبوحی،محمدطاها نعمتیان، رضا سپیدار، علی‌رضا جوان و پژمان بهادیوند

سرمربی: جواد اصغری‌مقدم

شرح گل‌های بازی:

- علی‌اصغر حسن‌زاده با فریب بازیکن حریف صاحب موقعیت شد و ضربه پرقدرت حسن‌زاده به گل نخست گیتی‌پسند تبدیل شد.

- سروش احمدنیا روی پاس زیبای محمدرضا سنگ‌سفیدی صاحب موقعیت شد و با یک بغل پا دومین گل گیتی‌پسند را به ثمر رساند.

- کرنر به سود سن‌ایچ اعلام شد که با پاس به بیرون بازیکن سن‌ایچ، رضا سپیدار موفق شد نخستین گل سن‌ایچ را در این بازی به ثمر برساند.

- علی‌اصغر حسن‌زاده در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف قرار گرفت و با یک ضربه فنی سومین گل گیتی‌پسند را وارد دروازه سن‌ایج کرد.

- رضا سپیدار با یک ضربه پرقدرت و تماشایی دومین گل سن‌ایچ و خودش در این بازی را به ثمر رساند.

- علی‌رضا وفائی با یک حرکت سریع خود را به زمین سن‌ایچ رساند و با ضربه حساب‌شده چهارمین گل گیتی‌پسند را زد.

حواشی:

* در دقایق ابتدایی نیمه نخست بازیکن گیتی‌پسند روی زمین افتاد اما داور اعتقادی به خطا نداشت، از همین رو کادر فنی گیتی‌پسند به شدت به داور و بازیکن تیم حریف اعتراض کردند.

* در اواسط نیمه نخست بازیکن سن‌ایچ دچار مصدومیت شد و به همین دلیل زمین بازی را ترک کرد.

* در لحظات پایانی نیمه نخست محدودیت ۵ خطای تیم گیتی‌پسند به پایان رسید.

* لحظات پایانی نیمه نخست جنجالی دنبال شد و روی خطای بازیکن سن‌ایچ درگیری بین بازیکنان ایجاد شد و در ادامه نیز کادر فنی هر ۲ تیم به شدت به داور معترض بودند.

* اعتراض‌ها به تصمیمات داوری در نیمه دوم نیز ادامه داشت و در یک صحنه داور مجبور شد به بازیکن سن‌ایچ کارت زرد نشان دهد.

* برخورد توپ به دست بازیکن گیتی‌پسند سبب شد تا پنالتی به سود سن‌ایچ اعلام شود اما خیلی زود داور پنالتی را برگرداند و به دلیل ۶ نفره شدن سن‌ایچ به بازیکن این تیم کارت زرد نشان داد؛ همین موضوع اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی سن‌ایچ را در پی داشت.

* سن‌ایچ در دقایق پایانی بازی برای جبران گل‌های خورده از سیستم پاور‌پلی استفاده کرد و با ۵ بازیکن در حمله حاضر شد.

انتهای پیام/63090/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال گیتی پسند سن ایچ ساوه ورزش اصفهان فوتسال بازیکن سن ایچ گیتی پسند نیمه نخست موفق شد علی رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت