Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس برای جبران تساوی هفته قبل و رسیدن دوباره به صدر جدول، باید نساجی را شکست دهد.

پرسپولیس و نساجی در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر ایران به مصاف هم می روند.

اطلاعات بازی

بازی: پرسپولیس تهران - نساجی قائمشهر
تورنمنت: هفته بیستم لیگ برتر؛ جام خلیج فارس
تاریخ: چهارشنبه 18 فروردین 1400
زمان: ساعت 18:50
مکان: تهران - ورزشگاه آزادی
داوران: محمد حسین زاهدی فر – سعید قاسمی – صادق رستمی – احمد محمدی

پیش بازی

پرسپولیس و نساجی در هفته بیستم در حالی به مصاف هم می روند که دو تیم شرایط متفاوتی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی به دنبال رسیدن به صدر جدول است و یک تیم به دنبال فرار از قعر جدول.

پرسپولیس که هفته قبل برابر پدیده متوقف شده بود، در 19 بازی گذشته 10 پیروزی داشته است، 8 تساوی و تنها 1 شکست. پرسپولیس همچنین آمار 25 گل زده و 10 گل خورده را به ثبت رسانده است و با 38 امتیاز و دو امتیاز کمتر از سپاهان در رده دوم جدول حضور دارد.

پرسپولیس با پیروزی برابر نساجی می تواند به صدر جدول برسد. سرخ ها در صورتی که این بازی هم امتیاز از دست بدهند، کار سختی برابر سپاهان خواهند داشت.

در آن سوی میدان، نساجی این روزها روند بد گذشته را فراموش کرده است و نتایج خوبی گرفته است اما هنوز جایگاهش در جدول خوب نیست و برای همین به دنبال گرفتن امتیاز از پرسپولیس هستند.

نساجی در 19 بازی گذشته 4 پیروزی داشته است، 4 تساوی و 11 شکست. قائمشهری ها همچنین 16 گل زده اند و 23 گل خورده اند. آن ها در حال حاضر با 16 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارند.

بازی های گذشته دو تیم

جدول لیگ برتر و جایگاه دو تیم

 

اخبار داغ 

استقلالی ‌ها ممنوع التبلیغ شدند پرسپولیس | 2 میزبانی در 9 مسابقه پیش روی سرخ ها فیلم لحظه دستگیری مهدی گاوزن در اتوبان قم + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت نارضایتی هانسی فلیک از وضعیت کنونی اش در بایرن مونیخ / بیلد آیا کلوپ، گرت بیل بعدی را در اختیار دارد و نمی داند؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید امیری بعد از بازی با سپاهان گفت: بعد از اتفاقات هفته گذشته همه یکدل شده بودیم که 3 امتیاز را بگیریم ولی با احترام سپاهان فشرده بازی می کرد و این کار را سخت کرده بود.  آنها بازی فشرده و من تو من انجام می دادند و همین مساله بازی را کسل کننده کرد.امروز هواداران سنگ تمام گذاشتند و من قول می دهم تا روز آخر تلاشمان را می کنیم. هنوز 15 امتیاز باقی مانده و یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم.

وی در خصوص اینکه نساجی یک تیم تاثیرگذار در جدال قهرمانی است که هم با استقلال بازی دارد و هم هفته آینده با پرسپولیس گفت: نساجی یک تیم خوب و قابل احترام است ولی بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است. امیدوارم هر تیمی که لایق قهرمانی است به این عنوان برسید.

هافبک پرسپولیس با اشاره به واگذاری دو باشگاه گفت: این اتفاق میمون و مبارکی بود و امیدوارم از مشکلات سالهای اخیر خلاص شویم.

امیری در خصوص بازگشت بیراوند گفت: جا دارد از رفیعی تشکر کنیم و گل هایی که او در بازی قبل خورد اصلا مقصر نبود و ما بازیکنان مقصر نبودیم. بیرانوند هم نیازی به تعریف من ندارد. او با حضورش روحیه می داد و امیدوارم که خدا او را برای پرسپولیس حفظ کند.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • مورد عجیب برد نساجی در اصفهان
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)