Web Analytics Made Easy - Statcounter

لس آنجلس کلیپرز برابر پورتلند تریل بلیزرز به یک پیروزی مقتدرانه دست یافت.

لس آنجلس کلیپرز با درخشش پال جرج مقابل پورتلند تریل بلیزرز به یک پیروزی آسان دست یافت.

طرفداری - لس آنجلس کلیپرز صبح امروز در خانه به مصاف پورتلند تریل بلیزرز رفت و در پایان یک دیدار نه چندان دشوار توانست با نتیجه 133-116 حریف را از پیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پال جرج با 36  امتیاز و 5 اسیست بهترین بازیکن زمین بود. PG13 که 11 از 18 شوت زد، شش پرتاب سه امتیازی موفق داشت و هر هشت پرتاب آزاد خود را وارد سبد کرد. کوای لنرد هم با کسب 29 امتیاز، 12 ریباند و 7 اسیست و همچنین عملکرد دفاعی عالی در این پیروزی سهیم بود. رجی جکسن نیز از نیمکت 23 امتیاز آورد. دمارکس کازینز نیز پس از امضای قرارداد 10 روزه، در اولین بازی خود طی هشت دقیقه، 7 امتیاز، 4 ریباند و 2 اسیست داشت. کلیپرز تنها در کوارتر اول 47 امتیاز کسب کرد که این در تاریخ فرنچایز یک رکورد محسوب می‌شود. در ترکیب پورتلند تریل بلیزرز، دیمین لیلرد که به خوبی مهار شده بود و 2 از 14 شوت زد، بازی را با 11 امیاز به پایان رساند. اما این نورمن پاول بود که با 32 امتیاز بهترین عملکرد فنی در ترکیب پورتلند را ارائه داد. سی جی مک کالم هم بازی را با 24 امتیاز تمام کرد. پورتلند روز جمعه به یوتا می‌رود و کلیپرز میزبان سانز خواهد بود.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع لس آنجلس کلیپرز 47 26 28 32 133 پورتلند تریل بلیزرز 32 34 23 27 116 آمار بازی امتیاز، ریباند، اسیست، استیل، بلاک، ترن اوور، دقت شوت، دقت پرتاب سه امتیازی و دقت پرتاب آزاد روند بازی روند برتری امتیازی بین دو تیم بهترین بازیکنان زمین بهترین بازیکنان هر تیم در فاکتورهای مختلف

 

اخبار داغ 

مهدی طارمی جایزه بهترین مهاجم لیگ پرتغال را دریافت کرد محمود فکری: اجازه ندادند در استقلال کار کنیم / نفت مسجدسلیمان شرایط خوبی دارد فیلم لحظه دستگیری مهدی گاوزن در اتوبان قم + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت خوشحالی های معنا دار وینیسیوس در دیدار با لیورپول امضا گرفتن کمک داور بازی منچسترسیتی - دورتموند از ارلینگ هالند / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پورتلند تریل بلیزرز لس آنجلس کلیپرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | دوراهی لیکرز، زنده ماندن یا حذف تحقیرآمیز؟

لس آنجلس لیکرز براب فرار از جارو شدن چاره ای به جز برد ندارد، آن هم مقابل تیمی که یازده بازی متوالی مقابل آن شکست خورده است.

طرفداری | شنبه شب و بامداد یکشنبه به وقت تهران، ۴ بازی در جریان رقابت های پلی آف برگزار می شود. این مطلب برای تبادل نظر کاربران ایجاد شده و پس از پایان همه بازی ها، به شکل کامل به روز رسانی خواهد شد. تیم های سمت راست، میزبان هستند.

اورلاندو مجیک - کلیولند کاوالیرز (۱-۲ به سود کاوالیرز) ساعت: ۲۰:۳۰ 

 

نیواورلینز پلیکانز - اوکلاهاماسیتی تاندر (۰-۲ به سود تاندر) ساعت: ۲۳:۰۰

 

میامی هیت - بوستون سلتیکس (۱-۱ مساوی) ساعت ۱:۳۰

 

لس آنجلس لیکرز - دنور ناگتس (۰-۳ به سود ناگتس) ساعت ۴:۰۰

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • بسکتبال NBA | دوراهی لیکرز، زنده ماندن یا حذف تحقیرآمیز؟
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند