Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری، امروز در نشست قرارگاه مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه استان خراسان شمالی، بابیان اینکه گرفتاری‌های مختلف ازجمله بیماری گاهی اوقات نعمت و گاهی نغمت است، اظهار کرد: شیوع ویروس و بیماری کرونا از این موارد است؛ زیرا اگرچه مشکلات متعددی را برای مردم و جامعه ایجاد کرده است اما درعین‌حال زمینه‌ساز خلق صحنه‌های زیبایی از مواسات و همدلی ملت ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این ویروس هنوز به پایان نرسیده و همچنان قربانی می‌گیرد، افزود: موج جدید شیوع کرونا مایه نگرانی فراوانی است ازاین‌رو باید همه باهم به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اهتمام داشته باشیم و دستورالعمل‌های ارائه‌شده در این زمینه را رعایت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در ادامه با تأکید بر تداوم رزمایش مواسات و همدلی برای دستگیری از آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام شود که همه نیازمندان و محرومان تحت پوشش مواسات و توزیع بسته‌های معیشتی قرار گیرند و این‌گونه نشود که به برخی چند بار کمک شده باشد و برخی از دریافت آن محروم شده باشند

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شروع موج بعدی شیوع ویروس کرونا، باید در کنار توزیع بسته‌های معیشتی، بسته‌ها و اقلام بهداشتی ازجمله ماسک نیز در بین محرومان توزیع شود.

امام‌جمعه بجنورد اظهار کرد: باید توزیع بسته‌های معیشتی، غذای گرم و مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده در کل جامعه هدف مدنظر باشد و با برنامه‌ریزی این اقلام در بین همه نیازمندان توزیع شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری همچنین بر احیای مجدد طرح شهید سلیمانی تأکید کرد و گفت: این طرح باید باقوت بیشتری ادامه یابد و بخشی از بسته‌های معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی توزیع شود تا در پایان ماه رمضان بتوانیم جمع‌بندی و گزارش مناسبی از اقدامات انجام‌شده در قالب این طرح داشته باشیم.

وی با اشاره به‌ضرورت تداوم ورود و حضور خیران و نیروهای جهادی در این عرصه، اظهار کرد: اگر کمک به بیمارستان‌ها و کادر درمان لازم باشد گروه‌های جهادی می‌توانند وارد عرصه شده و فعالیت‌های موردنیاز را انجام دهند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: رزمایش امام جمعه بجنورد شهید بسته های معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین