Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-04@13:43:13 GMT

آشنايی با تولیدات مجموعه شرکت دُرسام

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۴۳۶۶

آشنايی با تولیدات مجموعه شرکت دُرسام

تولید درب های ضد سرقت در دو دسته دربهای رویه وارداتی 10 میل و درب های رویه 8 میل ایرانی می باشد. درب های رویه ترک وارداتی 10 میل دارای وزن 100 کیلو و در مدل های برجسته بیشتر از 100 کیلوگرم می باشد.

درب های رویه 8 میل ایرانی با روکش های راش قابل تولید می باشد و وزن این درب های سری اکونومی حدودی 60 کیلوگرم می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قفل مورد استفاده در هر دو مدل قفل 7 زبانه کاله ترکیه می باشد. درب ها دارای آستانه فلزی و یرآق مربوطه می باشد.

مدل های رویه وارداتی در سایز استاندارد 110*210 سانتی متر و درب های رویه ایرانی در ابعاد 105*210 سانتی متر قابل سفارش می باشد. ساخت سفارشی درب ضد سرقت ابعاد غیر استاندارد در دربهای رویه وارداتی مقدور می باشد و تولید با ابعاد سفارشی درخواستی کارفرما نیاز به زمان 20 تا 25 روز کاری می باشد.

درب های رویه وارداتی با روکش های چوب راش، چوب گردو، چوب بلوط و دربهای رویه سفید و طوسی پوششی قابل تولید می باشند.

دربهای ضد سرقت رویه وارداتی ترک به صورت طرح های CNC و برجسته قابل ساخت می باشند. ورق چهارچوب مورد استفاده در چهارچوب درب ضد سرقت رویه ترک ورق 1.5 میلی متر و ورق مورد استفاده در دور لنگه درب ضد سرقت 1.15 میلی متر و ورق سرتاسری 0.8 می باشد.

درب ضد سرقت ترک نیاز به فریم انتظار برای نصب دارند. فریم انتظار برای دربهای رویه وارداتی 10 میل 111*211 سانتی متر و برای درب های ضد سرقت رویه ایرانی 106*211 سانتی متر می باشد. نصب چهارچوب بر روی فریم توسط جوشکاری انجام می شود و در صورت داشتن روکوب نصب روکوب پس از مسلح شدن چهارچوب با ماسه و سیمان انجام می شود.

درب های ضد سرقت مدرن معمولا به طرح های گفته می شود که به صورت خطوط CNC بدون برجستگی های احنا دار ساخته شود.

درب های ضد سرقت کلاسیک معمولا دارای برجستگیهای 8 یا 16 تا 32 میلی متر می باشد. طر حهای D81 و D81_6 و D64 و D03 از مدل های پر فروش مدرن می باشد.

طرح های جناقی و A54 هم از مدل های پر فروش کلاسیک می باشند. معمولا مدل های مدرن در ضد سرقت بصورت دپو در ابعاد استاندارد موجود می باشد.

درهای ضد سرقت سری اکونومی 8 میل ایرانی نیز معمولا در سایز استاندارد 105*210 سانتی متر موجود درانبار می باشند.

تمامی درب ها دارای آستانه فلزی و یرآق مربوطه می باشند. در صورت درخواست دستگیره خاص و متنوع برای درب های ضد سرقت نیاز به ساخت سفارشی با زمان بیشتر می باشد.

برای درب های داخلی 8 میل ایرانی که با کدهای GH در وبسایت قابل مشاهده است دستگیره طبق مدل نصب شده بر روی درب به مشتریان گرامی ارائه می شود.

درب های داخلی شرکت درسام به صورت درب های لنگه و درب های درب با چهارچوب تولید می شوند. پر فروش ترین دربها داخلی درب های ام دی اف با رنگ پوششی و روکش های پی وی سی وارداتی از کشور کره می باشد.

درب های ام دی اف با رنگ پوششی دارای کلاف چوبی و شبکه هانی کام و رویه 8 میل از دو طرف بر روی کلاف چوبی پرس می شود. رنگ پوششی مورد استفاده رنگ سفید پلی استر می باشد و زمان تحویل این درب های چوبی با توجه به تعداد بین 15 تا 25 روز کاری می باشد.

درب های چوبی روکش پی وی سی به صورت تمام ام دی اف با چسب آلمانی ساخته می شود. تمام درب ها به صورت لنگه درب و درب با چهارچوب قابل تولید می باشد. درب ها تک لنگه با روکوب چوبی هم قابل تولید می باشند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دربهای ضد سرقت درب ضد سرقت درسام رویه وارداتی درب های ضد سرقت قابل تولید مورد استفاده درب های رویه درب ضد سرقت میل ایرانی سانتی متر درب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی کابل های برق فشار قوی در محدوده شرق شهر مشهد و قطعی مکرر خطوط انتقال نیرو و نارضایتی شهروندان و اصناف، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.   سردار احمد نگهبان افزود : کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد با تحقیقات میدانی گسترده یکی از اعضای این باند حرفه ای سرقت که فردی سابقه دار است را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.   وی ادامه داد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از انجام تحقیقات میدانی و شناسایی سه همدست دیگرش، با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه وارد عمل شدند و چهار عضو این باند را در ۲ عملیات مجزا دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان ادوات مخصوص سرقت کابل های برق فشار قوی را کشف کردند.   وی اضافه کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی ها و در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در محدوده شرق شهر مشهد و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کردند.   سردار نگهبان گفت: در تحقیقات تکمیلی با برآورد کاشناسان شرکت برق مشخص شد، اعضای این باند افزون بر ۲۷ میلیارد ریال خسارت به تاسیسات شرکت برق وارده کرده اند.   وی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست تا ضمن توجه به توصیه های انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک موضوع را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • عرضه خودرو های وارداتی از فردا یکشنبه
  • شک و تردید درباره عرضه اولین خودروهای وارداتی | قرار بود فردا یکشنبه عرضه آغاز شود
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی
  • سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند
  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • باید موانع را از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداریم
  • تولید انبوه محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت وزارتخانه‌ها قرار گیرد
  • ارائه تسهیلات کم بهره برای جهش تولیدات شیلاتی در استان بوشهر
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است