Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@23:27:23 GMT

سرخپوشان با یک روز تاخیر راهی گوا می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۴۹۷۴

سرخپوشان با یک روز تاخیر راهی گوا می‌شوند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ در حالی که پیش از این اعلام شده بود که کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه c روز جمعه به کشور هند و گوا محل برگزاری آن عزیمت خواهد کرد اما این پرواز با یک روز تاخیر ۲۱ فروردین انجام خواهد شد.

گفته می شود با توجه به طولانی شدن مراحل صدور روادید که به دلیل ناهماهنگی بین امور بین الملل فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس به وجود آمد قرار است کاروان قرمزها با یک روز تاخیر و روز شنبه ۲۱ فروردین با حضور در فرودگاه بین المللی امام خمینی و پرواز اختصاصی شرکت وارش راهی هند و گوا  شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده ترین محمود فکری سرمربی نفت مسجد سلیمان شد +عکس مقصد بعدی قوچان‌نژاد مشخص شد درگذشت ستاره سابق بسکتبال زنان ایران +عکس شوخی ۴۵میلیارد تومانی! تعطیلی مسابقات فوتبال تا اطلاع ثانوی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس هند برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس فردا، چهارشنبه، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل میزبان سپاهان اصفهان است. سرخپوشان پایتخت امروز بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند‌.

راندو در قالب سه گروه، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین یک ساعته بود.

سرخپوشان با روحیه بالا در این تمرین شرکت کردند ‌و سپس برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپاهان عازم هتل شدند.

پرسپولیس دیدار رفت برابر سپاهان را با شکست پشت سر گذاشت و حالا چند روز بعد از حذف شدن در جام حذفی، به این پیروزی مهم لیگ برتری نیاز دارند.

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور