Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد صالحی با اشاره به اینکه اجازه کمرنگ شدن فعالیت های تبلیغی تحت هیچ شرایطی را نخواهیم داد، گفت: به این منظور کلاس های آموزشی برای مبلغین را به مدت ۴ روز در بستر فضای مجازی آغاز کردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت الاسلام محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، ضمن‌تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونا در استان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان مراسمات مذهبی در فضای مجازی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه گفت: البته هیات ها و امامزاده ها آماده برپایی مراسم‌ حضوری ماه مبارک رمضان هستند اما منتظر تصمیم نهایی ستاد کرونا هستیم.

وی افزود: تا این لحظه بر اساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا تمامی برنامه های مذهبی در بقاع متبرکه به صورت مجازی و بدون حضور جمعیت برپا می شود.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به اینکه اجازه کمرنگ شدن فعالیت های تبلیغی تحت هیچ شرایطی را نخواهیم داد، تصریح کرد: به این منظور کلاس های آموزشی برای مبلغین را به مدت ۴ روز در بستر فضای مجازی آغاز کردیم.

وی خاطر نشان کرد: همچنین از ۲۰ نفر از مبلغین قم که تخصص در امر تبلیغ در فضای مجازی را دارند دعوت کردیم تا در بقاع متبرک برنامه هایی را به صورت غیرحضوری داشته باشند.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه بیان داشت: مبلغان دینی در این ایام باید منبرهای تبلیغی خود را در فضای مجازی ارائه کنند.

وی ادامه داد: با صدا و سیما نیز هماهنگ شده تا برنامه های قرآنی از جمله تفسیر کوتاه، جزء خوانی و ... را که در بقاع متبرکه بدون حضور جمعیت انجام می شود از طریق شبکه های استانی نمایش دهند.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

کلیدواژه: فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ حجت الاسلام علی اصغر ثنایی به مناسبت شانزدهم اردیبهشت سالروز تاسیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به فرمان امام خمینی در سال ۱۳۵۸ با تشریح فعالیت‌های این مجموعه گفت: فعالیت‌های تبلیغی این مجموعه، عرصه‌های فرهنگی تبلیغی، آموزش، پژوهش، هنر و رسانه را شامل می‌شود. 
وی افزود: دفتر تبلیغات اسلامی در موضوعات جدید و مورد نیاز جامعه همچون سبک زندگی، اخلاق و خانواده، فضای مجازی، هنر و فرقه‌های انحرافی اقدامات مناسبی داشته است.

دیگر خبرها

  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • اجازه نخواهیم داد در پی ایجاد فرهنگسرا درختی در پارک لاله قطع شود
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم
  • اجازه اعدام درختان در پارک لاله را نخواهیم داد
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان